in

Remaja Kena ‘Tibai’ Cukup-cukup Dengan Orang Kampung Lepas Buli Pakcik Ni, Siap Main Kepala Lagi.

Featured 22

Baru-baru ni viral video seorang pakcik kena buli dengan sekumpulan remaja yang sedang melepak.

Dalam video berdurasi 1 minit 24 saat tersebut kelihatan pakcik itu masih lagi boleh bersabar dengan perangai remaja-remaja tersebut meskipun diperlakukan dengan melampau.

 

Hentak-hentak motor, siap main kepala lagi!

Lepas je kejadian tu berlaku, dipercayai seluruh ahli keluarga pakcik tu termasuk orang kampung pergi mencari kumpulan remaja terbabit.

Menurut salah seorang pengguna twitter Leah, selepas sahaja orang-orang kampung berjaya menemui budak-budak tersebut, dorang terus membawa mereka ke rumah pakcik yang dibuli tu.

https://twitter.com/axwawawa/status/1127611272348856320

Korang tengok video bawah ni, teruk jugak budak-budak ni kena ‘basuh’

Leah

Kalau tengok video memang kurang ajar budak-budak ni perlakukan pakcik tu sampai macam tu sekali, macam tak ada adab!

Tapi katanya budak-budak tu dah pun minta maaf dan dihantar ke balai polis.

Baca : Dah la gemuk! Si*l Panas Hati Lihat Kelakuan Biadap Lelaki Ludah  Buli Budak Kecil Ini Sampai Lebam Badan

Ludah