“Dah la gemuk! Si*l” – Panas Hati Lihat Kelakuan Biadap Lelaki Ludah & Buli Budak Kecil Ini Sampai Lebam Badan

Kurang ajar! Tak guna! Tak berhati perut! Kejam! Rasa macam nak keluarkan lagi ayat-ayat teruk dekat pemuda biadap ni.

Buli sampai meludah-ludah budak kecil yang sedang berseronok bermain di taman, kejadian ini difahamkan berlaku di Kepong.

 

Bayangkan adik/anak korang kena macam ni, korang sakit hati ke tak?

Kejadian ini berlaku ketika adik kepada kenalan @nurevanatasya sedang bermain-main di taman permainan di Taman Pusat Kepong.

Dia kemudian  di datangi oleh lelaki ini, mengusik tanpa sebab. Lebih geram lagi, badan adik  ni sampai lebam-lebam kerana genggaman yang kuat daripada lelaki berbadan besar ini.

“Btw ni bukan adik saya, ni kenalan saya yang minta tolong. kisahnya, adik dia main kat taman, lepastu laki laki ni pegi usik dia. sampai lebam lebam la badan. tengok la badan laki tu, tak ke besar. kalau pegang budak kecik memang lebam la. nak pilih lawan pun dengan adik adik”

Disebabkan itu, kakak kepada adik ini meminta bantuan netizen untuk mencari identiti lelaki tak guna ni.

“kakak mangsa sekarang tengah cari mana laki laki yang buat adik dia sampai macam ni sekali. kalau ada sesiapa yang kenal, familiar, ada iras iras rupa ke boleh dm la eh! tolong”

Sakit hati bila melihatnya. Dalam masa beberapa jam sahaja ia dimuatnaik video perbuatan biadap ini telah mengundang kemarahan netizen dengan meraih sebanyak lebih daripada 6,000 jumlah retweets.

 

Kalau aku pun boleh mengamuk – Netizen

Ya ah tu, kalau kena kat admin pun admin marah, geram je sampai menangis-nangis budak tu. 

 

Baca : Kalau aku jumpa, kaki naik muka lu” – Video Geng Remaja 16 Tahun Buli Budak Tingkatan 1 Buat Netizen Bengang

 

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.