Para Suami Nak Murah Rezeki? Baca 5 Perkongsian Lelaki Ini

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Rezeki datang dalam pelbagai aspek, tak semestinya dari segi kewangan, mungkin kita diberikan kesihatan, kebahagiaan, keluarga dan bermacam-macam lagi.

Itu lah satu keberkatan yang paling diiginkan oleh setiap individu terutamnya sekali bagi mereka yang bergelar suami.

Memang benar apa yang dikatakan oleh Khairul Hakimin Muhammad ini, macam mana lah rezeki tu nak masuk kalau asyik merungut, malas, asyik nak marah melainkan….

 

1. Jangan sibuk main handphone masa makanan tengah terhidang

Ooops! Jangan terasa ya?

 

2. Cium dahi anak, jangan marah

Anak tu kan rezeki juga, kalau dah ‘rezeki’ yang macam ni pun macam tak hargai. Macam mana rezeki lain nak masuk, ye dak?

 

3. Bangun pagi kalau isteri masih tidur. Kejut isteri elok-elok, itu perbuatan baik menjemput rezeki masuk

Isteri tu kadang-kadang penat, smapai terlajak tidur. Selama ni dia kejut korang elok je takkanlah korang tak boleh buat macam tu kan?

 

4. Usaha beri wang belanja biarpun gaji isteri lebih besar, itulah pintu banyaknya lorong rezeki

Oh ya? Ok, noted!

 

5. Banyak bergurau dari marah

Baca : Ingatkan Dah Tak Ada Rezeki, Bila Periksa Kali Kedua…

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.