in

“Hanya pinjaman” – Jodoh Pengantin Baru Hanya Bertahan 4 Hari, Suami Maut Kemalangan

Ft Kahwin

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Setiap pasangan menginginkan pengakhiran yang bahagia hingga ke akhir hayat, tapi apakan daya manusia hanya mampu merancang dan Tuhan adalah sebaik-baik perancang.



Kejadian berlaku di Kabupaten Takalar, Sulawesi Selatan tidak pernah dibayangkan oleh wanita ini apabila pasangan yang baru dinikahinya dijemput Ilahi.

Wanita yang dikenali sebagai Kartini dan suaminya Al-Qodri dipercayai baru sahaja melangsungkan pernikahan mereka pada 17 Oktober 2020, dan suaminya dipercayai terlibat dengan kemalangan  pada 21 Oktober 2020.

Capture 2 2

Sedihnya baru nak tumpang kasih, tapi suaminya dah pergi meninggalkan dia…

Menurut perkongsian sebuah akaun di Instagram yang dikenali sebagai @dunia_kaumhawa, sebuah video mengenai detik-detik bersama pasangan itu turut dipaparkan.

Lebih menyedihkan lagi apabila menerusi video yang dikongsikan itu turut memaparkan wanita tersebut tidak dapat menahan air matanya serta meratapi disisi suaminya itu lapor Suara.

 

Capture 1 1 1

 

Pasangan tersebut dikatakan telah bernikah di Malina Gowa pada 17 Oktober dan lelaki tersebut terlibat dalam kemalangan yang serius hingga menyebabkan dia akhirnya meninggal dunia.

Min doakan dipermudahkan urusan buat si isteri, kalau min lah tak terbayang rasanya nak teruskan hidup…

Baca : “Tujuh bulan takde kerja sebab Covid-19” – DJ Indonesia, Dinar Candy Jual Seluar Dalam Tak Basuh Bernilai RM18 Ribu

Test

Sumber: Instagram
Sumber: Instagram

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.