in

“Dia sedaplahhh” -Instafamous Buka Cerita ‘Dalam Kain’ Dengan Artis-artis Lelaki Masa Buat IG Live

Sebelum ni, Instafamous ni pernah dikaitkan dengan kontroversi membuat iklan berunsur lucah untuk menjual “ubat kuat lelaki” kali ni nampaknya isu lain pula.

Baru-baru ni, Instafamous wanita sama-sama buat live dengan seorang lagi Instafamous lelaki. Namun, seorang netizen ada kongsikan beberapa keratan video dari IG live tersebut yang kurang sedap didengar.

Dalam video pertama yang dikongsikan oleh netizen tersebut di Twitter, lelaki tersebut sedang menceritakan tentang kemaluan lelaki yang berbau kepam dan sort of ajar macam mana nak cuci kemaluan dengan bersih.

Tiba-tiba, instafamous wanita ini mengatakan ada je artis yang wangi (mungkin bercakap pasal kemaluan) dan mengatakan yang artis tersebut namanya bermula dari huruf ‘C’.

Weh dia sedaplah, sumpah dia besar. Sumpah dia bersih, wangi, pakai perfume. Suka sangat”

Tak cukup dengan itu, wanita ini turut petik beberapa nama artis lelaki yang menurutnya pembersih macam artis yang sebelum ini.

*nama artis* pun not bad… bibir dia lembut. Aduhhh. Teringatlah pulak.”

Netizen yang melihat video ni seperti tak percaya yang wanita ni boleh kongsikan cerita dalam kain depan semua orang masa buat IG Live.

 

Tak tahulah apa tujuan dia ceritakan benda macam ni depan orang. Nak malukan artis ke diri sendiri?

 

Baca: “Jgn buat sbb marketing je bro. Duit tak berkat beb” – Mengaku Silap, Andika Putera Tampil Mohon Maaf Secara Terbuka