“Baik diam dari condemn” – Pemuda Dihencap Gara-gara Bitter Tengok Bakat Sofyank, Zach King Malaysia

Mesti korang kenal di Malaysia ini ada seorang pemuda yang mampu menghasilkan video unik setaraf dengan Youtuber terkenal di seluruh dunia iaitu Zach King.

Bakat pemuda yang dikenali sebagai Sofyank itu semakin menyerlah apabila Zach King sendiri dapat melihat hasilnya dan menerima pujian.

 

Sofyank, Zach King Malaysia

Terkini, Sofyank ada memuat naik satu video Tik Tok pertama dan dikongsikan di Twitter, sudah semestinya ia warganet begitu impressed apabila melihat teknik dia menghasilkan video kreatif tersebut.

Namun, sebagai manusia biasa, sudah semestinya dirinya tak lekang daripada mempunyai haters. Ada seorang individu mengecamnya tanpa sebab.

Sumber : Twitter

Tweet ini telah mengundang kecaman orang ramai kerana bagi netizen golongan ini lah yang sering mematahkan semangat seseorang.

 

Orang macam ni lah yang buat orang patah semangat nak teruskan sesuatu benda – Netizen

Rata-rata benci dengan kutukan daripada individu tersebut, tapi bagi pemuda tersebut dia bukan lah benci dengan Sofyank cuma apa yang Sofyank buat itu tidak kena dengan citarasa dia. Hurm pendapat masing- masing kan? Tapi macam ada netizen cakap tadi boleh je dia daripada condemn.

 

Baca : Berbakat Hasilkan Video Unik, Siapa Sangka Lelaki Ini Diajak Jumpa Personaliti YouTube Zach King

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?