in

Wanita Ini Kongsi Cerita Hampir Dijual Untuk Dijadikan Pelacur Oleh Suami ‘Taik Judi’

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Setiap pasangan mendirikan rumah tangga pasti mengimpikan kebahagiaan hingga ke akhir hayat mereka. Tiada siapa inginkan pasangan berubah tingkah laku menyebabkan kehidupan berumah tangga menjadi kacau bilau.


Pelbagai faktor boleh menyebabkan rumah tangga goyah selain pasangan berlaku curang. Antaranya seperti yang wanita ini alami. Siapa sangka lelaki yang digelar suami hampir menjualnya kepada orang lain.

“Kehidupan hancur….suami ketagih mesin judi”

j1

Paling tidak disangka, suami wanita ini membawa dua rakan ke rumah bukan untuk berborak atau minum tetapi untuk menjual beliau dan dijadikan pelacur.

Betapa teruknya penangan mesin judi hingga lelaki ini boleh menjadi seteruk ini, sanggup menjual isteri sendiri untuk melunaskan hutang ‘Ahlong’

“Dia nak jual saya dan jadikan saya pelacur”

j2

“…taktau apa jadi dengan anak saya di rumah”

Mungkin kerana terlalu terkejut dan takut dijual untuk dijadikan pelacur, wanita ini terus melarikan diri tanpa sempat membawa anaknya bersama.

j3

“Mesin judi boleh buat hidup musnah”

j4

“Saya taknak orang lain alami hidup sama macam saya”

Itulah pengakhiran mesej dari wanita yang minta namanya dirahsiakan ini. Semoga wanita ini jumpa jalan penyelesaian yang terbaik untuk dirinya dan anak beliau.

Jauhkan lah diri dengan perkara dilarang Allah, sebaliknya dekatkan diri denganNya. Solat jangan ditinggalkan, itulah tiang segalanya bagi kita sebagai hambaNya.

Perkongsian dari: Malaysian Crime Watch 

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.