[VIDEO] Tak Sampai 20 Minit, Perompak Pecah Rumah Bawa Lari Barang

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



[VIDEO] Tak Sampai 20 Minit, Perompak Pecah Rumah Bawa Lari Barang

 
 
00:00 /
 
1X

Perompak sekarang ni pandai betul buat kerja. Dalam masa beberapa minit je dah boleh pecah masuk rumah dan bawa lari macam-macam harta orang lain. Ish.. ish…

Baru-baru ini seorang individu, Falia Jamadi berkongsi kejadian rompakan yang berlaku di rumah kakaknya dekat Sri Damansara. Tapi apa yang perompak tu tak tau ialah setiap gerak gerinya dah dirakam dalam CCTV!

 

Tak sampai 20 minit perompak bawa lari barang

Sumber: Twitter

Falia meminta jasa baik orang ramai untuk laporkan if korang kenal perompak berkenaan dan kejadian tersebut dikatakan telah pun dilaporkan pada pihak polis.

 

Laci pun kena curi!

Sumber: Twitter

Dalam update terkini dari tuan empunya badan, saksi utama dalam kes tersebut iaitu seorang lelaki berkulit hitam yang juga merupakan jiran kakaknya.

Sumber: Twitter

 

Perompak dah tunggu di hujung koridor sebelum pecah masuk

Sumber: Twitter

Walaupun dah nampak muka perompak tu pada sebelum kejadian, malangnya Falia tak dapat nak cam lelaki tersebut kerana keadaan koridor yang gelap.

Orang ramai yang nampak ni semua pun doakan yang baik-baik dan semoga perompak tu dapat ditahan. Also, ada jugak antara mereka yang perasan baju dipakai perompak tersebut dan mendakwa kemungkinan suspek merupakan staf Lazada.

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Namun, ada yang menafikan sebab mungkin perompak tersebut sengaja memakai baju tu untuk mengelirukan orang ramai. Lazada pun dah beri maklum balas tentang hal ni dan tindakan selanjutnya akan diambil.

Sumber: Twitter

Adoi, orang kerja penat-penat, senang je kau nak curi ehhh!

Baca: [VIDEO] Kental Tak Bagi Peragut Ambil Rantai Emas

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Amalina Zainal

Seorang yang optimis dan teliti serta berkemahiran dalam berkomunikasi; boleh bekerja dalam pasukan, berfikiran terbuka dan seorang yang menepati masa.