“Video semburit tulen”- Terkini! Ketua Polis Negara SAHKAN Video ‘Ranjang’ Didakwa Libatkan Menteri Adalah Tulen

Sebelum ini Lobak Merah ada kongsikan berita mengenai penyebaran video seks ‘semburit’ didakwa libatkan Menteri dengan seorang lelaki Haziq Abdullah Abdul Aziz.

Sejak dari tarikh video tersebut tersebar iaitu pada 11 Jun sehingga kini pelbagai spekulasi timbul berkenaan sama ada video tersebut tulen atau ‘direka’ dan adakah pelakunya seperti yang didakwa sebelum ini?

Sehingga kini siasatan masih lagi berlangsung bagi mengenalpasti siapakah pelaku dan motif video tersebut dibuat dan disebarkan.

Sumber: Lobak Merah

Tapi laporan terbaru dari Malaysiakini yang nyata mengejutkan ramai pihak!

Berita yang dikeluarkan kira-kira 2 petang tadi menyatakan dengan jelas bahawa Ketua Polis Negara, Abdul Hamid Bador mengesahkan video intim Haziq Abdullah Abdul Aziz yang dikaitkan dengan seorang menteri adalah tulen..whaaaatt!

Bagaimanapun Abdul Hamid menjelaskan yang pihak Cybersecurity tidak dapat pastikan seratus peratus pelaku dalam video tersebut.

Jawapan yang kami terima, mereka kata tulen. Tapi mereka tak dapat sahkan seratus peratus siapa pelaku-pelaku dalam tu (video).Saya selaku ketua polis negara tidak boleh memandai-mandai… perkara itu menjadi subjek dalam perbicaraan sekiranya dibawa ke muka pengadilan.”

Pada masa sama beliau meminta orang ramai supaya faham tentang kekangan tanggungjawabnya sebagai Ketua Polis Negara, katanya dalam satu rancangan televisyen terbitan RTM, malam tadi.

Tengok video kat bawah ni :

VIDEO SEMBURIT TULEN

Pihak Cyber Security mengesahkan video itu adalah tulen. Tapi bukan kuasa KPN untuk mendedahkan siapa pelaku dan sebagainya.

Posted by Friends Of PDRM on Thursday, July 18, 2019

 

Fuhhh! Satu dah settle, tinggal nak cari pelaku dalam video dan pelaku yang bertanggungjawab menyebarkan video tersebut. Apa agaknya motif dorang eh?

Baca :Sayalah individu bersama menteri dalam video viral tu-Lelaki Bersumpah Video Aksi Atas Katil Bersama Menteri Kanan?

Ditulis oleh Isa Zubir

Sejenis manusia yang sempoi, masuk air dan kuat makan. Spesis makhluk yang kalau gelak tak ingat dunia, tapi tak perlu risau sebab aku still waras lagi. Perkara paling penting dalam hidup aku - FAMILY dan KERJAYA, yang lain jatuh nombor dua.