“Silap-silap dia patahkan tulang perempuan tu” – Lelaki Patahkan Smartphone Lepas ‘Breakup’ Dengan GF

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Zaman sekarang, bercinta juga boleh dikatakan sebagai langkah berhati-hati juga, sebab ada segelintir pasangan, dia dah mula menunjukkan ‘taring’.

Dalam kes ni, kawan kepada Alfie Aedam ni putus cinta sebab gf dia curang, bengang dengan apa yang dah jadi, dia ada melakukan sesuatu yang menyebabkan dia dikecam. Aikk? Dia yang kena curang, dia pula yang kecam?

 

2018 2019 ni zaman lelaki yang kena curang

Semenjak ia dimuat naik 2 hari lepas, video ini telah meraih lebih daripada 2,000 retweets dan ianya mengundang kecaman rata-rata netizen.

Ia susulan dengan tindakan pemuda tersebut yang melakukan sesuatu perkara secara melulu, boleh mengundang bahaya bahkan terlalu emosional dan terlalu baran dengan apa yang terjadi sampai ada yang boleh nilaikan sikapnya apabila berkahwin dengannya nanti.

 

Kalau kau tak boleh nak kawal baran kau, jangan harap kau boleh enjoy lepas kahwin – Netizen

Seram tengok dia patahkan bateri tu, mati sia-sia je

 

Kaya & bodoh

Malah ada juga yang anggap bahawa dia hanya mahukan perhatian netizen dengan memberikan ‘publisiti murahan’ sebegini.

 

Seteruk teruk breakpun tak adalah sampai patah kan phone

Hurm, kan bahaya tu, bateri tu dilipat-lipatnya, andaikata lah kalau betul-betul breakup sekalipun, apa gunakan nak rakam aksi itu dan tayang di media sosial. Hanya membazir tenaga duit, bahayakan diri sahaja.

Tapi tak boleh nak kata juga, mungkin lelaki tu memang sakit bila dilayan sedemikian rupa, zaman sekarang ni tak kisah lah lelaki ke perempuan ke ada je yang trash.

 

Baca : Siapa yang TRASH? Pukul 6 Beli Cincin, Pukul 10 Minta Breakup!”

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?