in ,

“Remuk kereta tu” – Wanita Ini Kongsi Pengalaman Dilanggar Pemandu Mabuk

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Saban hari kita melihat banyak kejadian kemalangan yang melibatkan pemandu mabuk. Hal ini di pandang serius oleh seluruh rakyat Malaysia sebab benda ni melibatkan nyawa.

Seorang wanita menerusi akaun twitternya berkongsi kejadian yang menimpanya bersama rakan yang lain. Kereta yang dipandu mereka telah dilanggar dari belakang oleh seorang pemandu mabuk. Cuba korang tengok tweet yang dikongsi oleh @tiioopii ni.

 

Remuk habis

Macam tu lah keadaan kereta mereka selepas dilanggar pemandu mabuk dalam kejadian malam semalam. Alhamdulillah mereka masih selamat. Walaubagaimapun, kejadian ini buat ramai netizen tak senang duduk.

Betul, terus buat report polis, selesaikan apa yang patut. Harap dapat tuntut semua kerugian dan keadilan yang sepatutnya. 

Yang ni ada betulnya jugak. Orang tua-tua kata kalau seronok sangat mesti ada benda yang berlaku. So, bawa-bawa lah beringat ye kawan-kawan.

 

Baca: “You sapa ask my ID??” [VIDEO] Mabuk Terbabas Di Lebuhraya MEX, Marah Polis Ingin Bantu Kemalangan


 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari: