“Nak kesian apenye” – [Video] Netizen Puas Hati Tengok Lelaki Ni Kena Sepak Terajang Atas Jalan Sebab…

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kalau terperangkap dalam jammed memang rasa macam nak marah tapi kalau bergaduh tu tak payah lah sampai nak belasah orang, nak hentak-hentak barang orang.

Tak pasal-pasal orang ramai grab popcorn tengok diaorang bertiga ni bergaduh atas jalan masa tengah jammed.

 

“Nak mengamuk ke apa ke, biar la guna mulut aje”

 

Kurang pasti lokasi kejadian tapi video yang tengah viral kat Twitter ni seorang lelaki ni kena belasah dengan dua individu.

Mana taknya, mengamuk atas jalan, sampai nak sepak pintu kereta orang. Tak pasal-pasal dua individu yang duduk dalam kereta tu keluar ‘lanyak’ balik.

Biarpun tindakan dua individu itu nampak keterlaluan, ramai yang puas hati sangat tengok lelaki tu kena pukul. Kesian pun ada juga tapi….

 

Nak kesian apenya..Memang patut kena tibai – Netizen

Dalam 600 lebih orang yang retweets, majoriti puas hati tengok lelai tu kena ‘tibai’. Tapi ada juga yang rasa macam tak adil, ya lah sebab 2 lawan 1 kan?

Apa sekalipun, kalau nak mengamuk, bergaduh tu tak payah sampai sentuh barang, sentuh badan. Nanti hura-gara jadinya macam kes kat atas ni, bukannya jalan boleh lancar pun, buat sakit badan je.

 

Baca :  “Bodoh yang lain pun tengok je ke?” – [VIDEO] Pelajar Kena Belasah Tapi Semua Dalam Kelas Biar Je!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.