in ,

“Jualan saya jatuh merudum 90%” – Aliff Syukri Dakwa Dia Layak Terima Bantuan BPN?

Lepas isu artis jadi bulan hangat, nampaknya golongan pengusaha produk juga lantang pasal hal bantuan daripada kerajaan ini, Dato’ Aliff Syukri pun kata dia patut dapat dikurangkan cukai.

Alaaa nak jugakkk…..

 

Saya berharap kerajaan boleh mengurangkan cukai untuk orang mcm saya”

Dia luahkan rasa kecewanya itu dekat Facebook dan Instagram miliknya. Dia menunjukkan screenshot gambarnya tidak lulus menerima Bantuan Prihatin Nasional(BPN) Katanya, hasil jualan bisnes Industri kecil & Sederhana (IKS) tu merundum sampai 90%.

Jadi, dia sifatkan permohonannya itu sepatutnya lulus akibat kejatuhan bisnes dia itu. Aliff Syukri juga cadangkan yang kerajaan sepatutnya mengurangkan cukai untuk orang-orang sepertinya.

Hari ini saya amat terkejut kerana permohonan saya tidak diluluskan ..sjaa nak semak .. sy faham dlm keadaan yang begitu…

Posted by Aliff Syukri Terlajak Laris on Tuesday, April 7, 2020

Jelak dengan sikapnya yang overexpose  di media sosial ramai netizen bash teruk dan mengutuk dirinya ini. Bahkan ada yang memerli sikapnya yang sebelum ini suka menayang barang-barang mewah di rumahnya.

Rata-rata memberi sindiran sinis dengan pendapatnya itu.

 

Muflis dulu baru apply – Netizen

Kata netizen lagi mereka sebenarnya dah ‘masak’ dengan cara dia ini tapi diaorang saja layan sebab boring kat rumah. Haha!

 

Baca : “Berubahlah untuk tak jadi manusia angkuh & riak”- Datin Shahida Tuntut Cerai Dari Aliff Syukri?

 

Sumber: Instagram
Sumber: Instagram
Sumber: Instagram