“Dunia pun nak kiamat, takut tak sempat ada ip” – Mesej Budak 15 Tahun ‘Ketagih’ Nak Pakai iPhone Yang Tak Kering Gusi

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Alahai, budak-budak muda zaman sekarang, dari Facebook, sampai ke Wechat, sekarang ni dah merebak sampai ke aplikasi jual beli pun ada.

Macam-macam karenah yang buatkan kita tak kering kering gusi, tergelak kecil admin bila baca perkongsian daripada Aman Jamadi ni.

 

“Dunia pun nak kiamat, takut tak sempat ada ip”

Aman nak let go iPhone lamanya dengan harga yang agak berpatutan di Carousell, tiba-tiba dapatlah mesej daripada seseorang ni.

Mesej daripada budak 15 tahun yang harapkan dapat iPhone free. Dik zaman sekarang semua benda yang duit, apatah lagi iphone tu.

Dah tu ayat dia bagi kepada pembeli tu yang mencuit hati.

Kot ya teringin pun agak-agak lah ayat kau tu dik oi. Orang lain pun teirngin juga, tapi kumpul duit, tunggu lah lepas habis sekolah dulu.

Netizen berdekak bila masa mesej adik 15 tahun ni. Sanggup sampai ke Carousell semata-mata nak iPhone.

 

Masuk tandas pun bayar – Netizen

 

Baca : Jual Buah Pinggang RM13,000 Untuk Beli iPhone 4, Sekarang Tak Pasal-Pasal Jadi Lumpuh!

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.