“Bukan ke this girl yang dulu viral pasal dia nikah palsu” – Nak Spekulasi Instafamous Tapi Wanita Ni Dikecam Balik Sebab…

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Sebelum ini pernah kecoh pasal ada seorang instafamous ni dikatakan memalsukan perkahwinannya untuk tinggal serumah dengan lelaki.

Setelah lama mendiamkan diri, kes mengenai gadis ni kembali viral di Twitter.

 

Hi semekom just nak membawang sikit , bukan ke this girls yang dulu viral pasal dia nikah palsu ? Pastu hat lani dia pregnant tapi dah bercinta dengan orang baru ke ? Aduh aku kompius aaa .”

Bukan itu sahaja, ia menjadi perhatian netizen kerana kisahnya sebelum ini yang dikatakan bertelagah dengan ibunya sendiri dan lari dari rumah.

Itu sebab lah ada pengguna Twitter jadi curious sebab dikatakan gadis tersebut kini sedang mengandung dan dah bersama dengan pasangan baru. 

Namun begitu, kini dikatakan gadis tersebut sudah berbaik dengan ibunya dan kini mereka dah tinggal bersama semula. Jadi, maknanya kes ini sebenarnya dah lama settle, mungkin ada yang tak follow up.

Tapi, ada segelintir netizen yang masih mengikuti perkembangannya dengan menjelaskan situasi sebenar.

“Mak dia uruskan hal pernikahan mereka. Sebab mereka nikah luar negara. Tu je yg i tahu. And, dia dah baik pun ngan family dia. Biar lah dia bercinta ngan orang baru. Maybe yang lama tak elok untuk dia. Hm kan?”

Disebabkan itu, individu yang sengaja nak spill tea pasal hal gadis ni dikecam hebat sebab terlalu nak jaga tepi kain orang dan sengaja nak menyebarkan keburukan orang tanpa sebab.

Kalau nak jadikan netizen ini sebagai perkara utama untuk menjadikan topik kecaman, dah silap kot sebab rata-rata netizen meluat dengan tweet individu ni.

 

Takyah la sibuk pasal orang biar jelah dia dengan life dia – Netizen

Hmm, walaupun netizen ni kuat mengecam mereka pun ada ‘common sense’.

Disebabkan perkongsian ni viral juga lah tak mustahil hal tersebut sampai ke tuan empunya badan dan ini respon dia..

 

Aku hidup bukan nak puaskan hati kau”

Wanita ini dikatakan sudah putus hubungan dengan ‘suami’ yang lama dan kini sedang hangat bercinta dengan kekasih baru. Pasal kandungan tu tak perlu lah kita nak ‘jaga tepi kain orang’. Diri kita sendiri belum cukup sempurna lagi

Kalau rasa tak berkenan tengok dia, ada butang mute atau unfollow terus, tak perlu nak merendah-rendahkan orang. 

Kalau tujuan nak tanya bagi elak fitnah, mungkin ada saluran yang betul dan cara komunikasi yang betul, tak gitu?

 

Baca : “Tipu orang kata dah kahwin…” – Instafamous Duduk Serumah, Suka Tunjuk Video ‘Mesra’ Tapi Belum Bernikah?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.