in

Perselisihan Dengan Ahli Sindiket Dadah Jadi Punca Ejen Kosmetik Kena Culik

Ejen Kosmetik Culik Dadah

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Semalam, heboh di media sosial apabila kes penculikan seorang ejen kosmetik dirakamkan menerusi kamera litar tertutup (CCTV) di rumah mangsa.


Penculikan bersenjata itu menimbulkan kegusaran serta persoalan daripada netizen, malah ada sumber yang mengatakan wanita tersebut dilarikan ke negara jiran, Thailand.

https://www.facebook.com/tingkapdaily/videos/773539167037101/

Hari ini, Harian Metro melaporkan Pemangku Ketua Polis Kelantan, Datuk Muhamad Zaki Harun membuat kenyataan di mana siasatan awal pihak polis mendapati suami kepada mangsa dipercayai terbabit dalam aktiviti penyeludupan dadah.

Disebabkan itu, wanita tersebut menjadi mangsa penculikan oleh tiga lelaki yang dirakamkan itu dan polis sudah menahan tiga individu termasuk suami mangsa dan wanita, semalam untuk siasatan lanjut.

“Kita sudah memohon bantuan daripada pihak berkuasa Thailand bagi menyelamatkan mangsa berusia 36 tahun dan usaha ke arah itu giat dilakukan.

Polis juga percaya mangsa mengetahui aktiviti yang dilakukan suaminya selain mengenali suspek yang melarikannya kelmarin,” katanya.

Sebelum ini, rakaman CCTV rumah mangsa telah tular yang menunjukkan wanita yang dikenali sebagai Rosnazirah Mohd. Naim diculik oleh tiga lelaki yang bersenjata dan dibawa lari menggunakan sebuah kereta Toyota Vios.

Baca: [VIDEO] Tular Rakaman CCTV, Wanita Diculik Tiga Lelaki Bersenjata Di Tumpat

Untitled Design 21

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.