“Tutup dada kau tu dulu” – ‘Makcik Bawang’ Komen ‘Suruh’ Eina Azman Telanjang, Kena Hentam Balik Dengan Netizen

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Zaman sekarang ni, di mana-mana je ada makcik bawang kan? Paling senang nak jumpa dekat media sosial terutamanya Facebook dan Instagram.

Kalau membawang sambil bincang atau sembang benda yang elok takpe juga, ini selalunya yang kita nampak mesti jenis nak kecam macam diri sendiri dah perfect, ye dok?

 

Kisah ‘makcik bawang’ kena serang dengan ‘skuad netizen’

Semalam Datin Paduka Eina Azman ada muat naik video pendek menunjukkan progress badannya selepas beberapa bulan aktif exercise.

Mengenakan persalinan sukan serba hitam. Eina Azman dilihat semakin ramping dan menurutnya, dia tidak akan berhenti sehingga betul-betul berbangga dengan pencapaian yang diinginkan.

 

“Baik telanjang”

Ramai juga netizen terutamanya peminat Eina Azman memuji serta mengimpikan badan sepertinya. Kebanyakan tak lepaskan peluang untuk minta tips dapat badan ramping seperti itu.

Tapi, ada lah seorang hamba Allah ni komen kurang menyenangkan. Akaun yang menggunakan gambar seorang wanita itu ‘suggest’ supaya Eina Azman bogel.

Baik telanjang.”

 

“Takde siapa paksa tengok” – Eina Azman

Eina sendiri sempat balas komen ‘makcik bawang’ tu dan berkata kalau tak suka dengan apa yang dia update di Instagram, dipersilakan unfollow.

 

“Diri sendiri tak sempurna nak tegur orang”

Ramai juga netizen komen dan hentam balik individu tu sebab kenyataan dia. Kebanyakannya kata yang dia tak sepatutnya caakap macam tu sedangkan dia sendiri bukanlah sempurna dalam menutup aurat.

Hmmmm…

Baca: “Mana makcik bawang yang selalu dok kutuk Cik B?” – Dato’ Seri Vida Tayang Gambar Bersama Anak, Kini Cik B Tampil Lebih Vogue & Lawa!

Sumber: Instagram
Sumber: Instagram
Sumber: Instagram
Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!