“Susah cari kawan macam ni” – Kisah Lelaki Ini Sanggup Belikan Telefon Baru Untuk Sahabatnya Buat Ramai Sebak

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Zaman sekarang ni susah nak cari kawan yang sejati. kawan yang sanggup susah senang sama-sama lagi lah susah. Tapi kalau ada tu, simpan elok-elok walaupun dah beranak cucu nanti.

Kali ni admin nak share pasal seorang lelaki yang buat surprise dekat sahabat dia. Surprise tu memang menjadi, sampai nak meleleh juga lah air mata jantan dia. Cuba korang tengok video yang dikongsi oleh @i_am_zizull ni

 

Sapa potong bawang ni?

Sapa sangka seorang sahabat sanggup hadiahkan telefon baru kepada sahabatnya. Kalau admin dapat macam ni pun admin menangis gak. Hello, menangis terharu okay.

Ini baru betul bloodbrothers, sahabat sampai mati. Admin pun doakan dorang kekal sampai syurga. Amiin. 

Betul, erti persahabatan tu yang lebih penting. Kalau dapat apa-apa dari sahabat tu sebenarnya bonus lah. Bukannya kita nak sangat, tapi kalau dapat tu memang tak akan dilupa lah. 

Kalau kawan tu hilang dari radar tu maknanya kawan tu bukan kawan sejati lah kot. Tak tau lah, tu apa yang admin rasa. Jangan kecam.

 

Baca: “Gelak tawa arwah yang kami rindui” – Lelaki Kongsi Puisi Terakhir Sahabat Sebelum Maut Akibat Kemalangan

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.