“Padahal buat pembedahan plastik” – Lucinta Luna Dikhabarkan Alami Kemalangan Tapi Musuhnya Kata Dia Tipu?

Sejak akhir-akhir ini, media sosial sepi tanpa sebarang update dari penyanyi duet Sajat dan Alif Syukri dalam lagu Bobo Dimana, Lucinta Luna.

Beberapa hari lalu, orang ramai dikejutkan dengan perkhabaran Lucinta Luna alami kemalangan selepas seorang rakan, Vanessa Angel menunjukkan gambar Lucinta sedang terbaring dengan mata separa terbuka dan kepala berbalut.

Sumber: Sosok

Namun, sehingga kini tak ada apa-apa statement dari keluarga penyanyi tentang kemalangan tersebut. Menurut matamata.com pula, Lucinta Luna dikatakan tak sedarkan diri dan sedang menerima rawatan intensif di hospital.

Manakala, pengurus Lucinta mengatakan yang setakat hari ini tak ada orang dibenarkan untuk melawatnya dan meminta orang ramai untuk mendoakan penyanyi ini cepat sembuh.

“Biar nggak kaya laki lagi”

Sumber: Sosok

Disebalik khabar menyedihkan dari artis ini, Melly Bradley, seorang transgender famous juga musuh ketat Lucinta Luna mengatakan berita yang mengejutkan.

Menurut Sosok, Melly mengatakan yang sebenarnya musuhnya itu bukan kemalangan tapi sebaliknya dia baru lepas menjalani pembedahan plastik pada tubuhnya.

Melly juga berkata, tujuan Luna membalut kepalanya hanyalah sebagai “cover” supaya orang tak tahu dia membuat pembedahan membuang zakar. Pulak dah.

Aku senyum je bila dengar berita ‘kemalangan’ dia padahal baru habis buat pembedahan plastik”

Kalau korang nak tahu, Melly Bradley dikenali sebagai musuh Lucinta Luna yang kerap menyindir penyanyi itu kerana sering sorok jantina sebenarnya.

Manakala bagi Melly pula dia bangga memberitahu semua orang tentang operasi kelamin yang dibuatnya dulu.

Dikatakan, Lucinta Luna merupakan seorang transgender dan ada juga yang pernah cakap, nama sebenar Lucinta adalah Muhammad Fatah. Amboi nama!

Apa-apa pun, kalau betul Lucinta terlibat dalam kemalangan admin doakan dia cepat sembuh seperti sediakala.

 

Baca: “Nampak sangat berlakon” – [Video] Pad Berdarah Terjatuh Masa Lucinta Luna Tengah Exercise, Biar Betul?

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson