“Nampak sangat berlakon” – [Video] Pad Berdarah Terjatuh Masa Lucinta Luna Tengah Exercise, Biar Betul?

Macam yang korang tahu, setiap kali netizen mengatakan yang Lucinta Luna adalah lelaki, dia akan menafikan sambil terus beraksi seperti wanita.

Kali ni, Lucinta bertindak lebih jauh lagi untuk membuktikan kewanitaannya apabila tuala wanitanya terjatuh semasa dia sedang bersenam di gym.

Insiden ini telah dimuat naik sendiri oleh Lucinta Luna di YouTube peribadinya.

Menurut Sosok, dalam video tersebut, Lucinta menunjukkan yang dia sedang bersenam sambil ditemani oleh seorang personal trainer terkenal di sana, Oppa.

Menurut Lucinta, dia mahu bersenam kerana mahukan tubuh badan yang cantik seperti selebriti-selebriti terkenal.

“Ratu sekarang mau nge-gym, tapi diajarin sama personal trainernya yang paling andal.”

Aku pingin nge-gym lagi. Biar pantat aku makin kaya Nicky Minaj gitu. Badan lurus kaya Lisa Blackpink.”

Dalam video ni, korang boleh tengok Lucinta melakukan beberapa siri senaman bersama Oppa termasuk berbasikal, berlari dan mengangkat berat.

Ketika dia membuat senaman tinju dengan personal trainernya itu, Lucinta kelihatan sangat “abang-abang” hingga Oppa sendiri menegur perlakuannya itu hingga dia menjawab…

“Aku ini bisa nge-gym, aku ini bisa karate, aku ini bisa manjat pohon, aku bisa manjat tebing, bisa panjat pinang, semuanya aku bisa lakuin.”

Namun, highlight video ini adalah semasa Luna melakukan senaman cooling off ada sesuatu terjatuh dari seluarnya.

Bila kamera zoom pada jarak dekat, kelihatan benda tersebut adalah pad yang mempunyai tompokan seperti darah haid. Eww

Seterusnya, Lucinta yang kelihatan panik terus mengambil pad tersebut dan berlari masuk ke dalam.

Oppa yang kelihatan terperanjat terus memarahi Lucinta sambil mengakui yang Lucinta itu sebenarnya adalah wanita tulen.

Kupikir di luar sana benar gosip-gosip selama ini kau laki-laki, ternyata bener kau perempuan asli.”

Korang boleh tengok video penuh kat bawah ni:

Ha sudah, macam manalah sampai boleh terjatuh pad dia tu, tak pernah dibuat orang! Tapi, kalau perempuan lain, takdenya berani nak tunjuk kat seluruh dunia pad berdarah. Macam-macamlah Lucinta ni.

 

Baca: “Gue nggak bisa berhenti ketawa” – [VIDEO] Rambut Lucinta Luna Kena Tarik Dengan Haters, Kantoi Sebenarnya Botak?

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson