in

“Marah sampai unfollow Tokti?”- Yuna Sentap Dengan Siti Nurhaliza Sampai Unfollow Instagram?

Featured 43

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Sebut sahaja nama Datuk Seri Siti Nurhaliza dan Yuna Zarai masing-masing boleh membayangkan personaliti dan keupayaan mereka dalam membawakan muzik masing-masing.



Siti sememangnya dikenali sebagai lagenda tanah air yang bersuara lunak dan mempunyai personaliti yang sopan, begitu juga Yuna yang umum tau sebagai artis Malaysia yang mula menempa nama di Amerika Syarikat malah turut berkolaborasi dengan artis terkenal seperti Usher.

Yusi

Tapi….

Panas! Panas! Panas!

Ada orang ‘spill the tea’ pasal Tokti dengan Yuna, katanya penyanyi yang mula menempa nama di Amerika Syarikat tersebut sentap dengan Datuk Seri Siti Nurhaliza sampai unfollow kat instagram?..ape cerita?

Seorang tweetfamous @IniAlannn atau dikenali sebagai Alan Al Padat baru je memuatnaik status tersebut.

Bukan je admin yang terkejut, malah ramai tertanya-tanya apa yang terjadi antara dua selebriti terkenal tanah air tersebut.

So dengan gigihnya admin pegi lah ushar instagram Siti Nurhaliza dan Yuna, nak pastikan betul ke kisah ini. Ini apa yang admin dapat.

Insta
Yuna unfollow ctdk, tapi ctdk still follow yuna

Maka ramailah tertanya-tanya apa sebenarnya yang terjadi sampai Yuna unfollow Siti. Rata-rata terkejut sebab kedua-dua artis ni merupakan selebriti yang mempunyai rekod bersih dari segi kontroversi atau kisah-kisah panas.

2 14

Admin pun tak pasti apa sebenarnya yang jadi tapi menurut sumber, Yuna terasa katanya orang Malaysia ni diskriminasi dia, siap bandingkan dia dengan Siti Nurhaliza lagi..yeke?

3 12

4 10

Bagi admin senang je, itulah rencah kehidupan sebagai artis. Kalau tak jadi mangsa ‘bawangan’ memang tak sah tapi janganlah sampai bermasam-muka, sentap-menyentap dan unfollow tu. Kan sama-sama cari makan! 

Baca : Harap Aafiyah tak meracau kalau dengar Sajat Tunjuk Bakat Terpendam Tiru Suara Siti Nurhaliza

Sss

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.