“Makin banyak pulak kes driver mabuk” – Seorang Maut dan Ramai Cedera Dalam Kemalangan dengan Pemandu Mabuk di Nilai

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kejadian kemalangan yang meilibatkan pemandu mabuk dan orang awam semakin menjadi-jadi sekarang ini.

Terbaharu, kami terima satu kejadian yang melibatkan pemandu mabuk di Nilai, Negeri Sembilan. Kejadian itu telah meragut satu nyawa dan beberapa yang lain cedera. Ikuti tweet oleh @redzuanNewsMPB kat bawah ni.

 

Kalau mabuk jangan bawa kereta

Begitu ngeri dan menyayat hati kejadian yang berlaku ini. Kereta habis hancur macam tu. CUba korang tengok update pasal kejadian ni kat bawah.

Allahu, seorang meninggal dunia. Empat orang yang naik moto tu cedera. Harap semuanya elok-elok je lah ye. Jangan ada kecederan serius atau pendarahan dalaman lah harapnya.

Yang lawan arus tu kenapa. Bawak ikut jalan betul-betul lah. Geram pulak admin tengok orang mabuk ni bawa kereta pastu langgar orang lain sampai meninggal.

Didoakan kepada keluarga mangsa yang meninggal dunia dipermudahkan segala urusan dan diberi ketabahan menghadapi ujian ini. Salam takziah dari kami di Lobak Merah

 

Baca: “Kerajaan akan pinda akta, penjara hingga 20 tahun kepada pemandu mabuk” – Menteri

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.