in

“Ini bukan marketing” – Inul Daratista Nak Bagi Al-Quran Besar Lepas Dapat Tarik Perhatian Netizen

Ft Inul Nak Bagi Quran Besar

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Penyanyi dangdut dari Indonesia Inul Daratista berbesar hati ingin memberikan Al-Quran bersaiz besar buat para peminatnya.



Ia berikutan dengan kitab suci miliknya itu menjadi perhatian netizen sewaktu melakukan sesi live di Instagram baru-baru ini.

 

Kalau nak sila lah komen ya.”

Disebabkan itu, dia berbesar hati ingin memberikan Al-Quran ini kepada 20 orang terpilih.

“Memenuhi janji saya buat anda yang bertanya semalam. Al-Quran ini saya akan berikan kepada 20 orang yang bertuah. Kalau nak,  komen di bawah dan saya akan pilih. Ini juga bukan tujuan untuk endorse! Semuanya niat ikhlas daripada saya dan keluarga.”

Dalam pada itu, Inul juga menjelaskan bahawa pemberian Al-Quran ini bukan lah bertujuan untuk mengadakan sebarang promosi atau tiada kaitan dengan mana-mana marketing strategy, kata Inul, ia adalah ikhlas daripadanya dan keluarga.

View this post on Instagram

A post shared by Inul Daratista (@inul.d)

Disebabkan itu, respon yang diterima begitu memberangsangkan, ramai netizen membanjiri ruangan komen mahukan Al-Quran itu.

Oleh sebab itu, Inul berhasrat untuk memberikan lebih banyak lagi kepada orang ramai, namun begitu Inul meminta agar para peminatnya dapat bersabar kerana tempahan Al-Quran tersebut memakan masa.

 

Baca : “Mama”- Netizen Sebak Dengar Ainul Mardhiah Sebut ‘Mama’ Buat Kali Pertama

Mardiah

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.