“He is still the father of my son” – Sedih Tengok Aliff, Bella Doakan Aliff Kembali Sihat

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kecoh apabila video Aliff Aziz yang kelihatan bertatu mula muncul di Internet.

Terkejut dengan keadaan itu, ramai yang mengaitkannya dengan kekecewaan Aliff dan depresi akibat penceraian bersama Bella Astillah.

Tapi sahih ke video tu?

Sangat sedih dengan apa yang berlaku pada Aliff

Admin percaya ex-wifenya, Bella juga telah diasak oleh ramai pihak sehingga dia membuat satu posting khas untuk menjawab isu berkenaan.

Sumber: Instagram

Sedangkan Bella baru pulang bercuti dari Melbourne, Australia bersama anaknya Ayden dan ahli keluarga yang lain.

Sumber: Instagram

Dia kata dia dianiaya orang dalam video

Jelas Bella sebelum mereka pergi bercuti, Aliff telah bertemu dengan anaknya semasa di Singapura.

Sumber: Instagram

Jadi agak terkejutlah dengan kekecohan yang berlaku ni.

Dia pun terus contact Aliff tanyakan cerita sebenar.

Sumber: Instagram

Aliff is feeling lost and despair

Sumber: Instagram

Tak berdendam, dah maafkan 100%

Sumber: Instagram

Semoga Aliff kembali sihat

Sumber: Instagram

Haaa tengok! Bella sendiri dah check dengan Aliff nak tahu apa yang sedang berlaku.

Doakan baik-baik untuk Aliff

Dia pun tak ada masalah kalau Aliff nak berjumpa dengan anak sendiri. Siap dah maafkan, tak ada berdendam lagi.

Jadi kita ni daripada berkata bukan-bukan, lebih baik kita doakan yang baik-baik sahaja buat Aliff dan Bella.

Sumber: Instagram

Siapa tahu, mungkin perkahwinan yang berakhir separuh jalan tu boleh diubat semula dengan doa? Sekurang-kurangnya dapat juga bantu Aliff kan.

Baca: “OMG! Betul ke dia?” – Netizen Terkejut Tengok Keadaan Terkini Aliff Aziz

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Suraya Roslan

Penggemar graphic tee dan sentiasa berangan-angan untuk mengelilingi dunia.