in

“Even bahagia di atas penderitaan orang lain” – Respon Seorang Gadis Lepas Dapat ‘Sailang’ BF Wanita Ini Buat Netizen Bengang

Rampass

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Memang lah jodoh dan ajal maut itu ditangan tuhan, tapi kita kenalah usahakan selagi kita mampu untuk mempertahankan hubungan itu, kadang-kadang ianya satu ujian.



Tapi kalau dah termaktub bahawa itu bukan jodoh kita, lama mana pun jalinkan hubungan tetap akan putus. Cuma ia mengambil masa untuk ubati kesedihan itu.

Malah, tak perlulah nak tambahkan lagi sakit hati pada orang tu. Macam dalam kes ni, haihh korang tengok ni. Apa korang rasa?

 

“Bahagia di atas penderitaan orang lain”

Rampas

Eeeee! Geramnya! Begini, gadis yang dikenali sebagai Nalea di Twitter ini telah bercinta dengan teman lelakinya selama 6 tahun, dia dapat tahu teman lelakinya dah ada perempuan lain.

Mereka putus, hubungan mereka baru je sebulan dah beli cincin. Mungkin dia ada dm wanita tersebut dan ini yang ‘si pengganti’ tu balas.

I dah bercinta with my bf almost 6 years . I sambung study and then i dapat tahu dia ada gf lain. Relationship diorang baru sebulan dah pergi beli cincin n this is what the girl cakap kat i Sorry ? Ada juga perempuan yang hati kering macamni kan

Siapa je yang tak geram bila bagi statement macam tu kan? Netizen pun besar kecik besar kecik je dengan perempuan ni.

Bagaimanapun, rata-rata memberikan sokongan dan dorongan moral kepada wanita ini untuk terus tabah. Mungkin ada hikmah disebalik dugaan ini.

 

Pantang dengan perempuan macam ni – Netizen

Rampas2 Rampas3 Rampas4 Rampas5

Disebabkan sakit hati dengan gadis tu, ada netizen sampai geledah profil dia sebab nak bash. Difahamkan teruk wanita tu kena hentam sampai tuan empunya badan ni gesa netizen untuk berhenti mengecam gadis tu.

Apapun sis tabahlah dan be strong mungkin ada hikmah, ada jodoh lebih baik dan ia juga jadi petunjuk apa kelemahan kita untuk kita baiki diri.

 

Baca : “Aku Tahu Sebab Aku Rampas Phone Bini Aku”- Isteri Kantoi Curang, Suami Bengang Sampai Viralkan Di Twitter

Isteri 758X400 1

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.