“Doktor cakap nk selamatkan mmg xsempat dah”- Kucing Mati Sebab Gagal Teran Keluar 7 Ekor Anaknya

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Bagi peminat tegar si bulus atau yang bela kucing ni memang dah jadi kebiasaan dorang untuk pastikan cik meow sihat dan comel.

Sampai ke tahap ada yang sanggup berhabis ribuan ringgit untuk belanja si bulus.

Tapi hakikatnya kucing juga seperti kita, akan pergi bila sampai waktunya, seperti yang berlaku kepada kucing bernama Olie seperti yang dikongsikan John Labu di facebook.

 

“Olie mengadu sakit perut, ada satu tahap dia tarik nafas kuat sangat…”

Tadi lepas magrib olie mengadu sakit. Sye pon usap2 dye tggu je kat tepi dye smpi satu saat tu dye tarik nafas kuat sgt. Lepas tu x bergerak. Allah je tau perasaan dye mse tu. Pastu sye g bawak klinik n then doktor ckp klau nk selamat kn dye mmg x sempat dah. Tpi klau nk selamat kan anak dye pulak 50/50. Sye pon cuba la.

 

“Doktor operate dan keluarkan anak, tapi semua tak bergerak…”

Doktor operate perut dye n kluarkn anak2 tu. Pastu x bergerak smua😔siap cpr n mcm2 lagi la 😞sye dah usaha tpi apakn daya allah itu mahakuasa .Pastu doktor ckp olie meninggal sbb dye letih sgt n xdpt nk teran kluar anak dye sbb byk sgt smpi 7 ekor😞smua cukup sifat tpi x sempat sbb olie dah pergi dlu. 

Bapak mintak maaf sgt2 olie😭bapak syg sgt2 kat olie n cucu2 bapak. Allahhuakhbar 😖

Kredit: John Labu

Sumber: facebook

Ramai netizen turut berkongsi kisah mereka yang terpaksa berhadapan situasi sama, malah mereka turut bersedih dengan pemergian Olie dan anak-anaknya.

R.I.P Olie

 

“Allah sedihnya 😭 terima kasih sebab dah berusaha sebaik mungkin…. tp Allah lebih sayangkan Olie dan anak”nya😭”

Sumber : facebook

 

Semoga John Labu terus tabah dan tak putus asa untuk membela si bulus yang lain.

Baca : “Nak kena pujuk pulak”  Aksi Kucing Ini Merajuk Buat Netizen Tersengih

 

 

 

 

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Isa Zubir

Sejenis manusia yang sempoi, masuk air dan kuat makan. Spesis makhluk yang kalau gelak tak ingat dunia, tapi tak perlu risau sebab aku still waras lagi. Perkara paling penting dalam hidup aku - FAMILY dan KERJAYA, yang lain jatuh nombor dua.