“Demi Allah aku takkan maafkan bangs*t dua ekor ni”- Suami Dirampas Janda Yang Dikenali Sebulan, Wanita Murung Sampai Kehilangan Kandungan.

Korang perasan tak lepas je kes seorang pendakwah menceraikan isterinya yang sarat mengandung demi mengahwini janda tular, muncullah bermacam-macam kes yang hampir serupa.

Kes suami curang demi nak kahwin janda, atau kes janda rampas suami orang atau yang sama waktu dengannya.

 

Suami kenal janda sebulan, ceraikan isteri yang tengah mengandung sampai…

Sama juga dengan kisah seorang wanita ini yang diceraikan suaminya demi seorang janda yang baru dikenali selama sebulan. Lebih teruk lagi disebabkan kes tersebut, wanita ini juga kehilangan anak dalam kandungan.

Ikuti perkongsian pengguna twitter ni.

Bagaimanapun status wanita ini telah dipadamkan di facebook, namun perkongsian pengguna ini di twitter menjadi tular dan sehingga kini mendapat lebih 11k retweets.

 

Demi Allah aku takkan maafkan korang berdua sampai mati!! Dari aku mengandung sampai aku kehilangan anak aku disebabkan bangsat dua ekor ni!

Menurut cerita daripada wanita yang dikenali sebagai Mira ini, suaminya mengenali janda tersebut baru sebulan namun lelaki itu sanggup menceraikannya demi janda tersebut. Malah lebih teruk lagi, difahamkan kandungannya turut gugur akibat terkesan dengan kejadian tersebut.

Sumber : Twitter

Malah foto janda tersebut bersama suaminya turut disertakan dalam posting tersebut, kalau tengok gambar tersebut memang macam pasangan suami isteri..mesra habis

Sumber : Twitter

Namun rata-rata netizen mengecam tindakan janda tersebut yang seakan tiada perasaan merampas laki orang, sama dengan suami wanita tersebut yang sanggup ceraikan isterinya demi janda yang dikenali sebulan.

Jadi manusia biar berakal! Noktah.

Baca : Berapa kali? Sejak bila Suami Mengaku Main Dengan Janda Sejak Isteri Mengandung, 6 Tahun Lepas

 

Ditulis oleh Isa Zubir

Sejenis manusia yang sempoi, masuk air dan kuat makan. Spesis makhluk yang kalau gelak tak ingat dunia, tapi tak perlu risau sebab aku still waras lagi. Perkara paling penting dalam hidup aku - FAMILY dan KERJAYA, yang lain jatuh nombor dua.