in

Korean Barbie Monster : Wanita Berwajah Comel Badan Macam ‘Hulk’

Featured 2

Ramai golongan wanita dan para gadis teruja dengan abang-abang sado yang mempunyai tubuh badan yang kekar, atas alasan nampak seksi dan macho.

Tapi bagaimana pula kalau wanita yang berbadan sado macam hulk? Apa agaknya impression korang?

Melihatkan wajah comel Yeon Woo Ji mungkin ramai yang tak akan terfikir langsung yang wanita berusia 34 tahun itu merupakan seorang ahli bina badan profesional.

Hakikatnya, muka cantik badan sado! Perghhhh pakej.

Yeon Woo Jhi 152267892184Plc

Wanita cantik berbadan sado ni actually terkenal di Korea Selatan malah ada beberapa gelaran yang diberi antara yang paling popular ialah Korean Barbie Monster.

So disebabkan muka yang comel dan badan yang ‘sado’ ni lah yang membuatkan Yeon Woo Ji terkenal terutamanya di laman media sosial.

Yeon Woo Jhi Korean Girl Bodybuilder Todayssalt4
Sumber : google

Memetik laporan hmetro, Yeon woo memaklumkan yang sebelum dia menjadi ‘sado’, ketika zaman remajanya dia hanyalah seorang budak yang sangat kurus, sering keletihan dan seorang yang gemuruh. So disebabkan itu dia tidak suka memuat naik gambarnya di media sosial.

Namun katanya semua itu berubah kira-kira 14 tahun lalu selepas dia mula bersenam di sebuah gimnasium yang terletak berhampiran rumahnya.

Muclesmonster
Sumber : google

Tumblr O1Boeooswh1Rmde83O2 500

Yeon woo berkata, plan asal hanya mahu menjadi cergas dan tidak pernah terlintas langsung untuk menyertai pertandingan bina badan, namun selepas dia merasakan kekuatan dan kecergasannnya bertambah, Yeon woo mula serius dengan sukan berkenaan dan memutuskan untuk menyertai pertandingan..Kalau bawa pulangan, why not kan?

Pada mulanya saya mengangkat berat hanya sekadar hobi dan saya dicabar untuk memasuki pertandingan bina badan dan saya menjadi juara. Sejak itu saya terus menyertai beberapa pertandingan lagi”

Jw1

E4A6146

Yeon woo pernah memenangi pertandingan bina badan Arnold Classic Europe Amateur pada 2013 sebelum menjadi profesional pada 2015.

Dia yang menyertai beberapa lagi pertandingan bina badan lain mula menjadi popular selepas wajahnya yang jelita tular di instagram.

Fuhhh kalau korang, nak ambik jadi isteri tak? Admin tanya jer~

Baca : Cikgu Sado Mengaku Tampar Murid

Sdf