“Wowww abg wangi sampai celah teloq”- Ahya Rosli Belanja Pose Seksi Dalam Tab Mandi Bikin Netizen Meluat, Tapi Kak KM…

Ramai tahu yang pelakon dan model Ahya Rosli baru sahaja bergelar suami kepada wanita pilihannya, Shahirah Sanusi pada Jumaat lepas dalam majlis yang berlangsung di Bukit Kiara Equestrian.

Model kacak yang merupakan adik kepada pengasas produk wanita, Kak KM ini pastinya sedang menikmati saat-saat berbulan madu bersama isteri tercinta..Iyelah baru berkahwin la katakan

Sumber : Instagram Ahya Rosli

 

Ahya ‘belanja’ pic dalam tab mandi, bini suruh katanya

Namun, semalam media sosial terutamanya instagram menjadi sedikit kecoh selepas Ahya memuatnaik sekeping foto ‘berani mati’ dalam instagramnya, iaitu posing di dalam tab mandi dalam keadaan separa bogel. Tapi bukan ke sebelum ni Ahya memang selalu muatnaik gambar-gambar tak berbaju?

 

Isteri yang suruh belanja pic ni ? today is wednesdate ?? @slimbellyofficial love u. Banyak sgt surprise

Mau tak terkejut bila netizen tengok gambar ‘belanja’ Ahya ni. Tapi admin taknak cakap banyak sebab masing-masing ada perangai masing-masing kan.

Lepas je post ini dimuatnaik maka ramailah yang komen, ada yang memuji dan mengucapkan tahniah kepada Ahya atas perkahwinannya namun ada juga yang meluat dengan gambar tersebut.

 

Baguslah isteri u, seronok body suami jadi tatapan umum

Sumber : Instagram

 

Walaupun nak sangat glamour, bukan macam ni caranya

Tapi dalam banyak-banyak tu, ada satu komen yang menarik perhatian netizen. Iaitu komen daripada kakak Ahya sendiri iaitu Kak KM.

Korang agak-agak apa komen dari Kak KM?

Hurm dah isteri mintak, takkan nak hampakan permintaan isteri kan?

Baca : Lembik loyot Video Kak KM Goncang Buah Dada Kena Bahan Netizen

 

 

 

Ditulis oleh Isa Zubir

Sejenis manusia yang sempoi, masuk air dan kuat makan. Spesis makhluk yang kalau gelak tak ingat dunia, tapi tak perlu risau sebab aku still waras lagi. Perkara paling penting dalam hidup aku - FAMILY dan KERJAYA, yang lain jatuh nombor dua.