in

“Sayang betul wife dia”- [VIDEO] Doa Isteri Dipermudahkan Bersalin, Suami Siap Bernazar Untuk Sponsor 100 Ibu Hamil

Cats 63

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Proses bersalin itu adalah satu proses yang memerlukan tenaga dan pengorbanan seorang ibu yang sangat besar. Suami yang faham peritnya proses ini mesti akan risau dengan keadaan isteri mereka yang bakal bersalin tak lama lagi.



Pengalaman yang sama turut dirasainya oleh lelaki ini bila isterinya yang sarat mengandung bakal melalui proses melahirkan anak dalam masa terdekat.

 

Bernazar untuk sponsor 100 orang ibu hamil

Menerusi satu perkongsian video yang dimuat naik oleh Yusi Fadila di Tiktok semalam, dia berkesempatan melawat kawan dia yang bakal bersalin di sebuah pusat perubatan. Dalam video itu juga korang boleh tengok yang suami kawan dia itu agak resah sampai tak berhenti peluk dan usap perut isterinya itu.

@yusifadila

Masha Allah 🥰 #bumil #fyp #melahirkan #pstore #jakarta

♬ Mimpi Terindah cover by Feby Putri – 💚✨

Lebih menyentuh hati, si suami tak putus-putus mendoakan keselamatan isteri dan anak yang bakal dilahirkan nanti. Suami mana je tak risau bila isteri dia nak bersalin kan.

Bukan itu sahaja, suami rakannya itu siap bernazar yang dia akan sponsor 100 orang ibu hamil yang kurang berkemampuan. Harapnya dengan nazar ini dapat memudahkan proses bersalin isteri dia nanti.

Gfhfgfg

 

Ramai yang mendoakan juga

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen juga mendoakan agar proses bersalin wanita itu berjalan dengan lancar. Ramai juga yang tersentuh melihat kasih sayang yang dicurahkan oleh si suami kepada isterinya. Memang nampak dia sayang sangat dekat wife dia tu.

Photo1623914366

Photo1623914350

Kita doakan semoga wanita itu dapat melahirkan anak dalam kandungan dengan selamat dan semoga baby dalam perut tu pun dalam keadaan baik. Amin…

 

Sumber: Yusi Fadila

Baca:Scan Dapat Kembar 8, Tapi Lepas Bersalin Rupanya kembar 10

Capture 41

Sumber: Tiktok
Sumber: Tiktok
Sumber: Tiktok

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.