“Rampas laki kawan artis dia sendiri..” – Juliana Evans Dedah Kaka Azraff Perampas?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kecoh di media sosial tentang perang yang tengah hangat berlaku antara Juliana Evans dan Kaka Azraff. Mereka berdua yang dulu berkawan rapat kini sudah renggang. Hubungan baik mereka berdua jadi tanda tanya netizen lepas Jue tak hadir ke majlis pernikahan dan resepsi Kaka tahun lalu.

Sumber: The Binge

Bukan tu je, terbaru masing-masing dikatakan meluah perasaan mereka melalui media sosial mereka. Jue telah update beberapa instastory menunjukkan perasaan marahnya kepada seseorang. Orang ramai mula buat spekulasi bahawa mesej itu ditujukan kepada Kaka sebab gambar background tu seakan-akan macam gambar Kaka.

Sumber: Blog

Lagi dahsyat, Jue didakwa dedahkan yang Kaka telah merampas teman lelaki kawan artis dia sendiri sehingga karier individu tersebut musnah dan kemurungan.

You also have a baby inside you la. Don’t talk about other people. Jangan nak aibkan orang.”

Jue juga kata ramai yang beritahu dia that Kaka banyak kali cerita pasal dia dan suaminya dekat orang lain.

Kaka ketika diminta jawab isu ni akui mereka dah lama tak berkawan sejak dia bercinta dengan suaminya, Adam Azriff tahun lepas. Katanya, suami Jue sendiri yang kenalkan mereka jadi dia tak faham kenapa Jue nak marah.

“Saya tak tahu apa yang dia marah. Tapi kalau ikutkan, suami dia yang kenalkan saya dengan Adam. Tapi bila saya mula bercinta dengan Adam, mereka seakan tidak suka. Sejak itu, kami sudah tidak lagi berkawan.”

Sumber: Blog

Baca: “Padan muka! Dasar sondolan” – Bahana Kahwin Suami Orang, Wanita Rasa Tertipu Lepas Suami Hidapi Strok & Harta Habis Disapu Madu

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Sue Idris

Seorang ibu. Siapa cakap anak aku tak comel siap eh!