Nampak Alim Dan Beragama Tapi Kerja Edit Gambar Classmate Jadi Bogel!

Sebab tu lah kat universiti, ramai yang nasihat supaya berhati-hati bila rapat dengan seseorang. Tak kiralah orang tu kawan baik ke, housemate atau rakan sekelas yang kita nampak alim dan beragama.

Menerusi perkongsian di Facebook, seorang gadis bongkar sisi gelap seorang lelaki yang nampak alim tapi tergamak edit gambar rakan perempuan kat fakulti jadi gambar lucah! Wuish gilalah! 

Sumber: Facebook

 

Pulangkan laptop pinjam, terbongkar rahsia langgan video lucah

Sumber: Facebook
Sumber: Facebook
Sumber: Facebook

 

Member berpurdah dan tudung labuh dibogelkan! 

Sumber: Facebook

 

“Gambar aku dikelilingi kemaluan lelaki!”

Sumber: Facebook
Sumber: Facebook

 

“Kau tahu betapa hancurnya hati ayah kami!”

Sumber: Facebook
Sumber: Facebook

 

Edit gambar lucah untuk puaskan nafsu sendiri

Sumber: Facebook

Menerusi ruang komen ramai yang mengaku mengenali siapa lelaki tersebut. Malah ada jugak yang berpesan supaya pelajar perempuan sebaiknya janganlah kasi pinjam laptop korang kepada orang lelaki. Semua tu hanya taktik dorang untuk buat perkara tak elok.

Apa-apapun diharapkan pelajar yang aniaya rakan-rakan perempuannya ni delete lah gambar tak senonoh tu dan jangan sebarkan kepada orang lain. Kesian rakan perempuan ni terpaksa menanggung malu.

Tak sangka ramai lelaki sekarang alim-alim kucing! 

Baca: Menyesal Hantar Gambar Bogel Pada Ex Boyfriend

Ditulis oleh Lobak Merah

Lobak Merah ialah laman socialtainment #1 di Malaysia. Dapatkan isu-isu viral setiap hari.