in ,

“Mohon PM jangan layan”- Warganet Dedah Bayaran Artis/Influencer Malaysia Yang Ramai Tak Tahu!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Lepas pengumuman pakej rangsangan ekonomi prihatin oleh Perdana Menteri, ramai pihak menarik nafas lega dengan bantuan daripada kerajaan.

Namun tak lama lepas itu, ada beberapa selebriti mula bersuara, yang sepatutnya mereka turut mendapat inisiatif daripada pakej tersebut, kerana mereka telah banyak berjasa kepada negara.

Bagaimanapun netizen melihat tindakan tersebut sebagai ‘melebih’ kerana pendapatan mereka sudah cukup tinggi jika dibandingkan dengan golongan lain yang lebih susah dah memerlukan.

So, bermula daripada kes itu pelbagai ‘penyelidikan’ dilakukan warganet sehingga keluarlah senarai jumlah bayaran dan pendapatan diperoleh golongan artis dan influencer seperti yang dikongsikan di twitter ini.

 

Dibawah merupakan senarai bayaran yang diterima artis/influencer mengikut perkongsian di laman twitter ini….wallahualam

Belum habis lagi, korang tengok senarai bawah ni lagi…

Bagaimanapun kesahihan perkara ini, penulis pun tak dapat nak pastikan.

Cuma bila ada perkongsian sebegini, ia membuatkan netizen kecewa dengan permintaan ‘sesetengah’ artis terhadap pakej rangsangan ekonomi tersebut.

 

Apa-apa pun terpulang pada pandangan peribadi masing-masing kan!

Baca : Satu show pun dah ribu riban, tak pandai berjimat ke? Netizen Kritik Artis Malaysia Mohon Bantuan Kerajaan, Selebriti Korea Siap Derma Berjuta-Juta!

 

Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: twitter
Sumber: facebook
Sumber: facebook
Sumber: facebook
Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari: