“Kesian pulak tengok dia” – Netizen Simpati Tengok ‘Pelatih’ Kena Gelak Sebab Tak Reti Buat Lompat Bintang

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Dulu-dulu masa sekolah, kalau cikgu tengok kita mengantuk je mesti dia suruh bangun dan buat lompat bintang kan? Selain boleh hilangkan ngantuk at the same time menyeronokkan.

Pun begitu, ada jugak segelintir orang yang tak pernah buat senaman ini sepanjang hidup dorang dan rasa susah nak belajar buat dengan betul.

Macam baru-baru ni, tular satu video di Facebook menunjukkan sekumpulan pelajar (mungkin) disuruh melakukan lompat bintang, namun salah seorang dari mereka menghadapi kesukaran untuk buat dengan betul.

KAU PERNAH BUAT LOMPAT BINTANG?

Sampai ke sudah tak lepas2..hahaha.. tapi mujur semangat dia kuat. huhuhu

Posted by Bangang Forever on Saturday, December 14, 2019

Walaupun ada netizen yang menganggap video ini kelakar, namun kebanyakan dari mereka simpati dengan lelaki dalam video ni kerana digelakkan sebegitu rupa.

Apa-apa pun, admin tetap salute dengan komander-komander dalam video ni, walaupun dorang gelakkan pelatih ni, dorang tetap ajar satu-satu dan tak terus menghukum sebab tak reti buat.

Admin rasa comel je bila dia salah buat lompat bintang tu. Bertabahlah ya!

 

Baca: Datuk Ini Tuduh Timbalan Menteri Pakai Baju Komunis Di Hadapan Askar Melayu, Rupa-rupanya…

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson