“Kami tetap hormat pandangan otai-otai”- Fad Bocey Jawab Isu DJ Buat Lawak Gelak Sendiri

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Macam dah jadi trend pulak kan bila kebanyakan stesen radio kini mengambil pelawak-pelawak terkenal tanah air sebagai salah seorang dj mereka.

Macam biasa lah tujuan mengambil pelawak-pelawak tersebut mestilah untuk menghiburkan para pendengar. Ye tak ye, betul juga

Tapi kebelakangan ni timbul pula isu di mana dj radio yang membuat lawak dan kemudian mereka sendiri yang gelak. Hmm, betul ke?

Sumber: Instagram

mStar sempat menemubual Fad Bocey yang juga merupakan dj radio di stesen Era mengenai isu ini.

“Kami menghormati apa sahaja persepsi otai-otai dalam bidang pengacaraan radio, tidak sesekali kami menidakkan pandangan mereka namun dalam pada masa sama kami minta diberi ruang untuk memacu dunia pengacaraan dalam dunia dan zaman yang baru ini.

“Ramai orang kata penyampaian radio oleh golongan pelawak banyak yang tak kena, tapi itulah diri kami yang sebenar. Kami kena ikhlas dan jujur, barulah pendengar dapat tangkap apa yang kami cuba sampaikan,”

 

Fad turut meminta supaya golongan penyampai radio kini boleh diterima oleh orang ramai dan perlu di beri ruang untuk terus belajar dan memberikan yang terbaik.

Namun, Fad yang merupakan generasi baharu dalam bidang ini berkata beliau menerima teguran yang diberikan oleh penyampai senior secara terbuka dan turut menerima pandangan-pandangan orang lama.

Bagus lah kalau macam tu, admin harap semua baik-baik je.

 

Baca: ”Jadi pengacara Meletop dan DJ tu bukan job ke” – Nabil Mengadu 4 Bulan Duduk Rumah, Tiada Job Lepas Tukar Kerajaan

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Naqiuddin

Menulis berita-berita terkini, trending dan semasa. Belajar dan terus belajar.