in

“Kalau kami ni Macau Scam, buktikan dulu” – Datin Alyaa Bengang Orang Tuduh Suaminya Lari Panjat Pagar

Alyaa3

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Sehubungan dengan isu yang hangat diperkatakan pada minggu lepas, Datin Alyaa tampil beri keterangan apabila dirinya bersama suami Datuk Seri Addy Kanna dikaitkan dengan hal mereka.



Menerusi IG Stories yang dikongsikannya hujung minggu lalu, dia bengang apabila orang tuduh individu yang  melompat pagar Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) itu adalah suaminya.

Malah, Datin Alyaa juga bengang apabila orang hina fizikal suaminya dengan menyifatkan bentuk tubuh itu ‘gemuk macam babi’.

 

Asal Datuk Seri je suami saya kena. Asal lari je suami saya kena tuduh. Siap orang panggil gemuk babi bagai. Kenapa, keluarga korang tak ada yang gemuk ke? Tanya je, ke muka diaorang macam babi?”

Datin Alyaa Macau Scammer

Dia juga menjelaskanbahay OKT (Orang Kena Tangkap) itu belum tentu bersalah. Tegasnya lagi kes ini masih dalam siasatan dan pihaknya sedang memberikan kerjasama untuk bantu SPRM.

Datin Alyaa Macau Scammer 1

Datin Alyaa sebelum ini pernah menegaskan yang tidak terlibat dengan kegiatan haram tersebut dan sebab itulah akaun media sosial masih aktif seperti biasa.

Saya pernah cakap sebelum ini saya dan suami tiada kaitan dengan Macau Scammer ini. Kalau saya menipu duit orang dah lama saya lari dan tutup akaun IG ni.”

Datin Alyaa Macau Scammer 2

Malah, dia juga meminta orang ramai untuk buktikan jika mereka adalah Macau Scam yang diperkatakan itu.

 

Baca : “Myvi tunggu tepi jalan larikan suspek” – Suspek Utama Macau Scam Lari Panjat Pagar Bangunan SPRM, Rupanya Dibantu Dua Pengawal Peribadi

Macau 2

Sumber: Astro Gempak
Sumber: Astro Gempak
Sumber: Astro Gempak

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.