in ,

“Ingatkan sakit biasa je” – Gara-Gara Bergurau Bertepuk Tampar Dengan GF, Lelaki Ini Dikejarkan Ke Hospital Sebab Susah Nak Bernafas

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Lain kali kalau nak gurau tu kena hati-hati sikit, kalau dah nanti boleh jadi macam seorang pemuda ni. Asalnya hanya gurau-gurau bertepeuk tampar dengan GF, tapi mengundang padah sampai dia terpaksa menjalani pembedahan sebab susah nak bernafas.

Biasalah kalau kena tampar dekat dada dan perut tu lepastu yang pukulnya perempuan pula, fikir macam tak kisah lah memandangkan sakit tu biasa je, akan hilang.

 

Masa tu saya ingatkan cuba sakit dada biasa je, boleh hilang kalau rehat sekejap, tapi rasa dia makin teruk lepas saya buat sebarang aktiviti”

Sumber :ScienceDirect

Rupa-rupanya lelaki dari Guangzhou, China ini menghidapi masalah congenital diaphragmatic hernia satu penyakit organ berlubang yang membuatkan organ lain sedang nak bergerak.

Penyakit itu dia hidap sejak dia lahir lagi, kata doktor dia mendapati ada usus atau organnya tergerak sampai ke dalam dada. Lelaki tersebut terpaksa menjalani pembedahan untuk letak balik organ yang teralih itu ke tempat asal dan baiki semula bahagian dalaman dia.

Menurut AsiaOne, kalau dibiarkan ia boleh membahayakan nyawa, jadi kena buat dengan kadar segera.  Aduhai, nasib baik lah cuma gurau je, kalau bergaduh dapat perempuan yang jenis memberontak ni mungkin lagi teruk kena.

 

Baca : “Rupanya arwah meninggal sebab…” – Hasil Bedah Siasat Dedah Punca Sebenar Kematian Guru Ini

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari: