in

“Habis tutup periuk sendiri” – Viral Video Kutuk Wanita & Restoran 35, Jenama Produk Tampil Jelaskan Siapa Eira Aziera

Gambar Hiasan 1 1

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Bagai sudah jatuh ditimpa tangga, selepas namanya teruk dikecam gara-gara perbuatan ‘influencer‘ itu dikatakan mengherdik seorang penonton di live miliknya dan pemilik restoran 35, akhirnya jenama produk itu sendiri tampil untuk menjelaskan siapakah sebenarnya Eira Azira dalam organisasi produk kurus itu.



Tidak tekejut jika ramai yang beranggapan bahawa Eira merupakan pengasas kepada produk tersebut, namun menerusi status Whatsapp rasmi produk tersebut, ia menunjukkan sebaliknya. Produk tersebut menyatakan bahawa wanita tersebut hanyalah duta kepada produk tersebut.

Lebih malang lagi, nama Eira Azira dibatalkan kontraknya sebagai duta produk tersebut. Syarikat berkenaan memilih untuk bertindak sedemikian bagi mengelak masalah pada masa akan datang. Lah…duta je ke..

Duta kami sebelum dan selepas consume Klubna n laleh. Founder ambil masa setahun tau utk keluarkan set kurus kerengga…

Posted by Klubna & Laleh Johor on Rabu, 7 November 2018

119169536 706527113235302 402658111741873074 N

Benar kata orang, ‘terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya’ walaupun Eira telah memohon maaf secara terbuka, namun jelas tindakan itu tidak dapat memuaskan hati dan menyejukkan hati netizen yang sedang ‘panas’.

Pun begitu, rata-rata netizen berpuas hati dengan tindakan syarikat produk kurus tersebut dengan menggugurkan Eira Azira sebagai duta mereka. Netizen turut berharap pemilihan duta selepas ini lebih berkaliber dan bukan sekadar ‘tangkap muat’.

1 18

2 16

Semoga perkara ini menjadi iktibar dan tauladan buat semua ye…

 

Baca: SALAH TETAP SALAH – Viral Video Maki di Restoran, Cakap Badan Orang Serupa B*bi Duta Produk Kurus Minta Maaf

A 4

Sumber: Facebook
Sumber: Facebook
Sumber: Facebook

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.