“Eh budak ni, kecik-kecik dah gatal” – Nenek Jumpa Patung Seks Dekat Almari Bilik Budak Lelaki 13 Tahun

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Korang pernah tak masa zaman kecil-kecil buat benda yang parents korang boleh marah? Terjun sungai dengan kawan senyap-senyap lah, main hujan lah, and mesti banyak lagi kan.

Terbaru, seorang nenek telah menjumpai patung seks wanita di dalam almari kanak-kanak lelaki berusia 13 tahun di Hubei, China.

Sumber: World Of Buzz

Patung tersebut ditemui oleh wanita tersebut ketika dia sedang membersihkan bilik budak lelaki tersebut.

Sebelum ini, budak lelaki itu telah memberi amaran kepada semua orang yang di dalam rumah tersebut supaya tidak membuka almari khasnya itu kerana benda yang berada dalam almari tersebut tidak boleh terdedah kepada cahaya matahari.

Oleh kerana perasaan ingin tahu yang tinggi, wanita tersebut membuka almari yang didalamnya ada sebuah patung seks wanita berukuran 1.3m. Ni mesti confirm terkejut

Masa umur 10 tahun dah tau?

Menurut World Of Buzz, kanak-kanak lelaki tersebut telah mengetahui mengenai patung seks sejak tahun 2016 dan pada ketika  itu dia hanya berumur 10 tahun.

Disebabkan dia sangat menginginkan patung tersebut, akhirnya pada hujung tahun lepas dia berjaya membeli patung tersebut dengan menggunakan hasil wang yang diterima semasa perayaan tahun baru cina. Dia memperoleh sebanyak  7,000 RMB (RM 4,154) dan patung tersebut cuma berharga 1,000 RMB (RM600).

Selepas patung tersebut sampai, budak lelaki tersebut tidak menyangka bahawa ia sangat besar dan disebabkan itu, dia meletakkan patung tersebut ke dalam almari.

Selepas perlakuannya terbongkar, sikap budak lelaki ini berubah yang mana sebelum ini dia merupakan seorang yang mendengar kata, dan kini suka memberontak.

Aish, kalau macam ni admin pun tak tau lah silap sapa? Macam mana masa dia umur 10 tahun boleh tahu pasal patung seks? Mesti ternampak dekat internet ni.

 

Baca: “BF ugut sebar video seks” – Goo Hara Pernah Cuba Bunuh Diri Bulan May, Kena Serang Dengan BF Lepas Tu…

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Naqiuddin

Hey whatsapp gais. Layan anime tak?