“Dia tak suka kucing biru” – Netizen Berdekah Tengok Kucing Ini Jatuhkan Replika Doraemon Tuannya

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Sapa yang tak kenal Doraemon kan? Watak kucing dari masa depan berwarna biru sudah pasti sinonim dengan masyarakat Malaysia. Admin pasti, mesti semua orang pernah ada rasa teringin nak seekor Doraemon kat rumah kan.

Walaupun tak dapat Doraemon yang hidup, seorang lelaki ini berjaya membeli seekor Doraemon yang dibina dengan Lego. Tapi apa yang menarik dan buat netizen semua berdekah ialah replika Doraemon tu telah dimusnahkan oleh seekor kucing. Kalau korang tak percaya, cuba tengok tweet oleh @UvuvwevwevOssas kat bawah ni.

 

Jealous lah tu

Bertuah punya kucing, dia boleh musnahkan replika Doraemon tu. Nasib baik comel, kalau tak dah lama hantar kat pasar. Baru dia tahu.

Memang jenis yang tak boleh terima persaingan kucing ni. Mana boleh ada dua raja dalam satu rumah. Sebab tu lah kot dia musnahkan Doraemon tu.

Stress betul kucing tu sampai dia knock down habis berkecai Doraemon tu. Kalau admin jadi tuan dia, taktau lah nak menangis ke dah geram. Semua rasa ada.

Apa yang kucing tahu selain tidur, makan je lah kan. Boleh jadi dia ingat Doraemon tu makanan, sebab tu dia musnahkan nak tengok ada makanan ke tak dalam tu.

Memang nakal pun kucing ni. Dah runtuh benda tu boleh pulak dia terlentang kat situ. Eeee nasib baik comel.

 

Baca: “Doraemon tu kawan imaginasi dia” –  Kisah Sedih Watak Sebenar Nobita Penghidap Schizoprenia Sebelum Bunuh Diri

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.