in

Dakwa Keluarga Mertua Culik Isteri, Suami Fail Tuntutan Minta Nyna Harizal Kembali Taat Dalam Masa 7 Hari

Collage 24

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Sebelum ini, suami kepada pelakon baru Nyna Harizal telah membuat dakwaan bahawa isterinya telah diculik semasa membuat penggambaran di Shah Alam oleh keluarga mertuanya dengan menggunakan senjata api.



Sehingga hari ini, masalah rumah tangga yang dihadapi oleh Fahmy Ilyas dan Nyna masih belum selesai apabila semalam lelaki ini bersama peguamnya telah memfailkan tuntutan di mahkamah syariah meminta supaya isterinya kembali taat dalam masa 7 hari.

Sekiranya isteri tersebut tidak kembali taat dalam tempoh tujuh hari mungkin mahkamah akan jatuhkan satu penghakiman terhadap beliau sebagai isteri yang nusyuz.”

Selain itu, Fahmi turut memaklumkan yang dia tidak dapat menghubungi isterinya walaupun selepas menghantar banyak mesej melalui WhatsApp dan Instagram kecuali satu mesej yang dibalas oleh Nyna beberapa hari lalu mengatakan yang dia mahu meluangkan masa bersama keluarganya.

Inilah masalahnya bila keluarga masuk campur dalam marriage life. Kalau ada masalah saya selalu cakap akan selesaikan masalah.

Kita kahwin pun ayahnya yang wali, mak dia pun ada di jabatan agama. Saya percaya ada restu.

Apa yang buat saya paling kecewa, adalah apabila saya tak dapat cakap dengan isteri saya. Saya pun sedihlah.

Bila ditanya adakah Fahmi sedia memaafkan Nyna, lelaki ini mengatakan yang dia akan memaafkan isterinya kerana dia tahu apa yang berlaku sekarang adalah bukan kehendak wanita itu.

Sumber: Instagram Hlive

 

Baca: “Sampai acu pistol” – Nynaa Harizal Didakwa ‘Diculik’ Keluarga Sendiri, Suami Buat Laporan Polis

Screenshot 2021 11 12 At 11.44.38 Am

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.