in ,

“Budak tu dok mama, mama” – Netizen Tak Sanggup Dengar Anak Meraung Tengok Ibu Dilanggar Pemandu Mabuk

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Rasa macam nak nangis bila tengok video kemalangan kali ni, dikatakan mangsa merupakan ahli keluarga kepada anggota bomba.

Viral di Twitter apabila mereka mendengar anak meraung melihat ibunya ditimpa kemalangan akibat pemandu mabuk.

 

Anak meraung tengok mak teruk

Video tersebut telah meraih lebih 27.6 K retweets sejak ia dimuat naik pada 1 Februari lepas, kebanyakannya marah dnegan pemandu mabuk tersebut dan sedih bila mendengar anaknya  meraung bila mendengar anaknya sedih.

Ada ramai anggota bomba yang datang membantu dan dapat dilihat salah seorang anggota bomba itu cuba menyerang pelaku kerana lelaki itulah dikatakan sebagai ahli anggoa keluarga mangsa.

Lokasi kejadian masih belum dikenalpasti, video ini viral di Twitter dan menjadi perhatian netizen kerana mereka dapat rasa ‘sakit’ yang dialami oleh anak mangsa.

Mereka juga geram bila melihat si pemabuk yang hanya tersadai dan diam sahaja. Dikatakan, orang yang tukang merakam video ini kawan kepada mangsa, dan mereka sendiri geram dengan tindakan rakannya itu.

 

Sedih aku tengok budak tu – Netizen

Nampaknya isu pemandu mabuk atas jalan ni makin teruk jadinya, harap dapat lah bendung perkara ini.

 

Baca : [VIDEO] Pemandu Mabuk Kena Belasah ‘Kaw Kaw’ Dengan Orang Awam Sebab Langgar Dua Individu

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari: