“Baju lengan pendek, rambut atas bahu” – Lelaki Ini Kongsi Gambar Selfie Depan Bilik Mayat Tapi Ada ‘Benda’ Lain Tumpang Sama

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Korang pernah tak selfie sorang-sorang, lepastu bila tengok semula gambar tu ada makhluk lain yang tumpang nak selfie sama?

Baru-baru ni, seorang lelaki telah kongsi di laman Twitter mengenai sekeping gambar milik kawannya yang sedang selfie dan terkejut apabila ada lembaga lain dalam gambar tersebut.

Pukul 3 pagi dia send gambar ni kat whatsapp tadi, aku pagi tadi baru bukak”

Menurut @AkeemSharyzal, dia mendapat gambar tersebut daripada seorang kawannya yang pada ketika itu sedang bekerja sebagai pengawal keselamatan syif malam di bilik mayat Institut Jantung Negara. Kawannya itu menghantar gambar tersebut pada jam 3 pagi.

Kenapa nak berani sangat selfie depan bilik mayat?

Lelaki ini turut menjelaskan bahawa, kawannya itu bukan suka-suka nak berselfie.Tapi dia sebenarnya ingin memberitahu kepada isterinya bahawa pada hari kejadian, dia ditugaskan untuk menjaga sekitar bilik mayat.

Sumber: Twitter

Tapi nasibnya menjadi malang apabila dengan secara tidak sengaja ada entiti asing yang turut sama masuk ke dalam gambar selfie itu.

Sumber: Twitter

 Nampak tak? Takpa, admin tolong zoom kan

Sumber: Twitter

Hah ni pula apa yang netizen nampak. Korang cuba tengok betul-betul, mesti nampak punya.

Sumber: Twitter

 

Sumber: Twitter

Sebenarnya, admin pun tengok banyak kali baru nampak. Tapi admin percaya je, syaitan dan jin tu memang wujud dan tak kira lah dekat mana-mana pun dia ada.

 

Baca: “Masa tu tengah malam & tak ada orang lalu lalang” – Wanita Kongsi Gambar Lembaga Misteri Masa Tengah Lepak Dengan Kawan

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Naqiuddin

Hey whatsapp gais. Layan anime tak?