“Atok siapa buat perangai ni?” – Warga Emas Tak Tahu Malu Curi Bra & Spender Dalam Rumah Orang Tak Dikenali

Rasanya orang zaman sekarang sudah hilang rasa malu dan segan kalau bercakap tentang seks dan memenuhi keinginan pelik-pelik mereka kepada umum.

Kalau kita kata orang muda saja yang selalu terbabit dalam isu seperti ini, korang ternyata salah kerana generasi warga emas pun ‘boleh tahan’ pelik dan memalukan. Baru-baru ni, tersebar di Twitter video seorang ‘atuk’ dilihat mencuri sepasang bra dan seluar dalam. Euw maluuuu!

 

“Atok siapa buat perangai pelik macam ini?” 

Menerusi video yang tular tersebut, kelihatan sebuah kereta Proton Juara berwarna hitam berhenti di hadapan rumah yang mana gatenya terbuka luas. Tak semena-mena seorang ‘atuk’ yang berjalan dalam keadaan terhincut-hincut keluar dari kenderaan tersebut.

Dengan selambanya, atuk tersebut mengambil sepasang bra dan seluar dalam dari ampaian di dalam rumah dan mencampakkan ia masuk ke dalam kereta. Atuk itu kemudian ‘blah’ dari tempat kejadian dengan secepat mungkin! Errrr nak buat apa tu tok dengan bra spender tu??

 

“Kesian atok tak selera tengok bra nenek dah” 

Rata-rata netizen yang tengok video ni macam tak percaya lelaki setua itu pun masih bernafsu seks yang pelik-pelik. Paling terkejut tu, cara dia ambil bra dengan campak ia masuk dalam kereta macam tu. Macam tak ada rasa bersalah langsung!

Sumber: Twitter

 

“Tak malu ke tayang pakaian dalam betul-betul depan rumah pulak tu” 

Tapi kelakuan pemilik pakaian tu memang kena kecam lah oleh netizen sebab sesuka hati sidai baju depan pintu rumah. Pintu pagar pun selamba je tak tutup. Haa kalau dah hilang ‘anak-anak’ tu, faham-faham jelah ada yang ambil kan.

Sumber: Twitter

Apa-apapun harap atuk ni bertaubatlah atas kelakukan yang tak senonoh ini. Rumah kata pergi, kubur kata mari oiii… 

Baca: “Dia bukak seluar, pastu dah gosok-gosok dah” – Macam Nak Pecah Jantung! Wanita Ni Cuba Lari Dari Lelaki Gatal Melanc*p Dalam Kedai

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!