Video Pengantin ‘Sporting’ Flashmob Menari Zapin Buat Ramai Wanita Rasa Tak Sabar Nak Kahwin

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



Biasanya kalau dalam majlis perkahwinan pasti pasangan mempelai akan tersipu malu. Maklumlah itu je antara detik-detik romantis si raja dan permaisuri sehari.

Tapi ni dah tahun 2019 dah, malu apa bossku pengantin sekarang akan buat sesuatu yang akan menarik perhatian tetamu yang hadir bagi memeriahkan majlis lagi.

Kalau setakat silat, karaoke band, dj main lagu semua tu dah klise sangat dah.

 

Yang ni baru betul sporting

Video yang dikongsikan oleh Akeem Sharyzal sejak semalam ni memang betul-betul menarik perhatian netizen. Buktinya ia dah meraih lebih daripada 6,000 jumlah retweets.

 

Pengantin perempuan pun tumpang sekaki

Rata-rata netizen terutamanya dalam kalangan wanita cair tengok si merpati dua sejoli ni. Mereka pula yang excited nak kahwin. Berharap bakal suami jadi macam ni.

 

Maak nak kahwinnnn – Netizen

 

Ada juga pengantin lain yang come out dengan gaya tersendiri

Bila baca komen tak sangka rupa-rupanya ramai wanita yang sukakan lelaki yang boleh menari zapin, mungkin lepasni kalau nak tambat hati wanita kena menari zapin depan dia.

Hurmm, kalau tahun 2029 nanti jangan pengantin perempuan buat tarian raver masih bersanding sudah lah ye? Hihi

 

Baca: Memang Rare! Bakal Pengantin Ambil Risiko Panjat Gunung Berapi Untuk Gambar Pre-Wedding

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.