“Tak pasal kena langgar” – Akibat Bawa Sesuka Hati, Penunggang Moto Berkuasa Tinggi Ini Terima Kecaman Netizen

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Salah satu cara untuk sampai cepat ke destinasi adalah dengan menggunakan motosikal. Memang tak dinafikan kita akan cepat sampai. Tapi tahukah anda untuk menunggang dengan berhemah?

Kali ni admin nak share pasal kejadian sebuah moto berkuasa tinggi melanggar moto kapcai. Kesian dekat penunggang moto kapcai tu. Tak pasal je kena langgar. Cuba korang tengok video dekat bawah ni.

Tak pasal kena langgar

Memang terkejut admin tengok video tu. Tak pasal-pasal melambung mamat sorang lagi tu. Itu lah, laju-laju nak pegi mana bro.

Itulah, tak pasal-pasal je kena langgar sampai melambung macam tu.

Admin pun geram. Habis disodoknya mamat sorang lagi tu. Allahu

Kalau ada yang tahu nasib mamat sorang lagi tu, boleh update admin ye. Admin nak tahu gak apa jadi dekat dia. 

Tak semua yang bawak moto besar perangai macam tu bro. Ada yang elok je bawak tak kacau orang. Jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Yang penting kena berhati-hati di jalan raya tak kisah apa CC moto anda. 

 

Baca: “Ni bapak jenis pemalas takna kerja” Viral Pasal 2 Beranak Pergi IJN Dari Terengganu Naik Motor Rupanya…

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.