in

Netizen Tertanya-tanya Status Hijab Natasha Hudson Lepas Muat Naik Gambar ‘Free Hair’

Page Natasha

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Baru-baru ini kecoh dengan penampilan baru oleh selebriti tanah air, Natasha Hudson atau nama sebenarnya Natasha Liana Hudson, 39 tahun yang mana dirinya tidak lagi mengenakan hijab.



Perkara ini didedahkan sendiri oleh Natasha selepas memuat naik beberapa gambar di akaun Instagramnya @natashahudsonofficial. Walau bagaimanapun, perkara itu menjadi persoalan di kalangan peminat kerana rata-rata masih tidak tahu status hijab Natasha yang terkini.

 

 

Image From Ios 3

Image From Ios 2

Situasi kecoh selepas pelakon dan pengacara itu hadir memberi sokongan terhadap Monsoon Wavescape Festival yang berlangsung di Pantai Pelindung, Kuantan baru-baru ini. Terbaru, dia kongsikan reels dirinya menikmati festival tersebut.

Difahamkan lagi, selepas kecoh dengan isu itu, Natasha Hudson telah mengambil keputusan dengan menukar akaun Instagram miliknya kepada mod privasi dan kembali tukar kepada public pagi ini namun menutup ruangan komennya.

Natasha

Menurut K! Online, ramai yang terkejut kerana Natasha sebelum ini mula berhijab pada 2013 dan pernah mengenakan niqab pada 2016. Namun, sehingga kini masih belum ada sebarang kenyataan dari pihak Natasha Hudson sendiri berkenaan dengan status hijabnya.

Sebelum ini juga, Natasha pernah mencetuskan kontroversi selepas menggayakan pakaian ketat dan menampakkan bahagian bahunya yang tidak sesuai dengan statusnya sebagai seorang yang berhijab.

Tak apa, kita doakan yang baik-baik untuk Natasha yaa… Mungkin ada sebab yang kita taktau. Tunggu je statement dari Natasha nanti okay?

Baca: “Bukan bermakna saya tinggalkan tudung” – Pernah Jadi Ikon Hijab, Hana Tajima Akui Tidak Lagi Bertudung Penuh

Untitled 2 6

Sumber: Instagram
Sumber: Instagram
Sumber: Instagram

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.