Lelaki Jerman Ditahan Gara-gara Berbogel dan Beronani Sewaktu Menunggang Basikal Elektrik

Makin lama makin pelik dengan perangai orang zaman sekarang. Terutama sekali buat orang yang berani memaparkan kelakuan lucah mereka di tempat awam. Kadangkala tertanya-tanya juga bagaimana mereka ini ada keberanian untuk berkelakuan sebegini. Hairan kan?

Kelakuan yang sama turut dikesan di Pattaya, Thailand apabila seorang pelancong asing dari Jerman bertindak membogelkan diri dan beronani di atas basikal elektrik beroda satu miliknya.

Sumber: Coconuts

Pelancong asing yang dikenal pasti sebagai “Mr. A” oleh pihak polis telah ditahan kerana memaparkan kelakuan tidak senonoh dengan hanya memakai kasut dan helmet.

Apabila disiasat, kelakuan lucah pelancong asing itu telah dilakukan dekat beberapa jalan di pusat bandar Pattaya. Dia kemudian mengakhiri sesi pengembaraan bogelnya dengan melakukan adegan onani selaku aksi penutup di Jalan Khao Phra Tamnak. Boleh pula macam tu?

Pihak polis kemudian menahan pelancong asing tersebut ekoran laporan yang dibuat oleh orang awam pada jam 10.30 malam.

Pelancong berkenaan masih berada di bawah tahanan polis di balai polis Pattaya gara-gara tidak dapat mengemukan kad pengenalan diri.

Sumber: Coconuts

Pihak polis kini sedang cuba untuk mengenalpasti suspek dan akan memfailkan pertuduhan terhadapnya.

Mungkin Mr. A ketika itu berada dibawah pengaruh alkohol sebab tu boleh berkelakuan sebegitu. Macam-macam perangai orang zaman sekarang…

Baca: Lelaki Dirakam Beronani Sambil Berjalan di Pasar Malam Sri Petaling

Ditulis oleh Nabilla Raihan

Seorang yang ambivert dan kreatif dari segi penulisan dan lukisan. "On time" dan "goal driven" adalah moto yang sering diketengahkan gadis ini.