“Kalau ya pun tinted la” – Netizen Cuba Husnuzon Tengok Pasangan ‘Buat Projek’ Dalam Kereta Masa Atas Jalan?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kot ya pun bernafsu ke, ‘tak tahan’ ke, cari lah tempat yang clear sikit dan kenalah pandai coverline. 

Tak pasal-pasal kena ‘kantoi’ dengan kelindan lain macam pasangan ni. Aduii malunyaa!!

 

“Cepat mengaku siapa buat ni”

Apa yang menjadi tumpuan netizen adalah, video berdurasi 44 saat ini memang tak jelas kelihatan, tapi kelakuan pasangan ini agak mencurigakan kerana si wanita sedang berbaring di atas peha lelaki yang sedang memandu kereta tu.

Rasanya tak perlu nak mention lah apa yang mencurigakan tu, mesti korang faham kan.

Pemandu tengah berada di lane kanan dan memandu perlahan, jadi  kelindan pun potonglah kereta ni.

Kalau korang potong kereta yang lambat sangat, mesti korang pun tengok siapa pemandu dia kan?

Tapi disebabkan kelindan ni tinggi, dapatlah dia tengok dengan jelas apa yang pemandu tu buat sampai memandu perlahan sangat.

Sekali dia tengok nampak lah video yang kat atas ni.

 

Kalau ya pun tinted lah – Netizen

Netizen pula terhibur melihat aksi pasangan ni, mereka macam facepalm tengok diaorang ni ‘kantoi bodoh’ dengan pemandu lain di atas jalan.

Macam-macam weh respon netizen yang buatkan korang tak kering gusi, boleh baca kat sini.

Ada juga yang ‘bahan’ kereta tersebut memandangkan jenis kereta tu banyak sangat ‘buat kes’ kat atas jalan.

Tak jelas pun, menurut netizen si perempuan tu tengah ‘makan kuih batang buruk’. Huhuhu! Mujurlah ada yang masih husnuzon lagi.

Jadi kalau lah nak buat apa-apa, kenalah pandang kanan kiri ya.

 

Baca : Buat ‘Projek’ Dalam Kereta Depan Restoran!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.