“Bior leee.. Dgn laki dia bukan dengan laki kau” – Netizen ‘Bitter’ Fitnah Daphne Iking ‘Main’ Dengan Suami Dalam Bilik Persalinan

Semalam, screenshot dari IG Story pengacara terkenal Daphne Iking sedang melakukan Brazillian Wax mendapat perhatian netizen di Twitter.

Apa yang menjadi tumpuan netizen adalah servis yang dia lakukan itu disaksikan oleh anak perempuannya.

 

Peliknyaaaaa anak tengok p*pek mak”

Kelakuan itu dipertikaikan kerana ia terlalu memfokuskan kepada satu bahagian iaitu kemaluan sahaja.

“Kalau bogel camtu je maybe tak pelik sangat tau. Tapi ni dekat dekat, berbulu dan sedang diselak selak.”

Bagi netizen ini, ia tidak mendatangkan apa-apa faedah, ada macam-macam kaedah lagi kalau ingin membuat tunjuk ajar. Misalnya panduan melalui Youtube dan lakukan wax di bahagian tubuh badan lain.

Hurm, lain orang lain caranya kan? 

Foto yang meraih lebih daripada 300 jumlah retweets sepanjang beberapa jam ia dimuat naik itu mendapat perhatian daripada seorang warganet yang bersikap bitter dengan tindak tanduk Daphne ni.

Diajukan fitnah yang boleh membuka aib dan menjatuhkan maruahnya apabila dia didakwa ‘rakus’, pernah melakukan hubungn seks dengan suami di dalam bilik persalinan sebab acara bermula.

 

Dalam bilik persalinan pun sempat k*ngkek dengan laki, bunyi kemain kuat lagi

Sumber : Twitter

Kononnya dia dengar daripada kawannya yang pernah bekerja dengan Daphne sebelum ini.

Niatnya yang nak condemn orang membuatkan Daphne terpanggil dengan fitnah yang ditujukan oleh netizen tersebut.

Tenang dan tidak melatah, Daphne Iking dengan yakinnya menggesa warganet tersebut untuk mendedahkan siapa ‘kawan’ yang dimaksudkan itu.

Daphne juga menegaskan ia hanya fitnah semata-mata.

 

Selalunya saya selalu buat yoga atau senaman nafas untuk tenangkan diri dari rasa nervous sebelum acara”

Namu  begitu, individu berkenaan telah menghubunginya secara peribadi dan ini respon Daphne.

Fitnah yang tak bermoral itu dikecam oleh netizen yang menyebelahi pihak Daphne, tapi dalam banyak-banyak ada satu ni yang menang!

 

Bior le dengan laki dia bukan lagi kau – Netizen

Kalau benci sekalipun tak payahlah sampai fitnah, dan setiap ibu bapa ada cara dia tersendiri untuk didik anak.

 

Baca : “Ayah tinggalkan karier demi saya” – Anak Sham Visa Luah Perasaan, Bangga Dengan Pengorbanan Jatuh Bangun Ayah

 

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?